Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
#243733
Hallo allemaal!

Ik geef mijn honden vaak wat rauw sardientjes, maar ik vroeg mij af of ik ze ook andere soorten vis kan geven zoals ansjovis ofzo.

Groetjes Laura en Kai
Door tieneke
#243752
Rauwe sardines behoren tot de vettere vissoorten net zoals makreel,zalm.
Deze vissoorten zijn echt een gezonde maaltijd.
Volgens mij is ansjovis ook een vettere soort?
Lekker geven dus :P
Door Laura2004
#243771
Ze krijgen ook maar een of twee keer in de week vis. Als je zalm koppen of koppen van andere vissen haalt op de markt dan is dat waarschijnlijk gratis toch?
Iedereen bedankt!

Groetjes Laura
Door tieneke
#243773
Laura2004 schreef: Ze krijgen ook maar een of twee keer in de week vis. Als je zalm koppen of koppen van andere vissen haalt op de markt dan is dat waarschijnlijk gratis toch?
Iedereen bedankt!

Groetjes Laura
Vaak zitten er ook afsnijdsels bij ;)
Is gratis ja.
Door Marion
#243934
Laura2004 schreef: Ze krijgen ook maar een of twee keer in de week vis. Als je zalm koppen of koppen van andere vissen haalt op de markt dan is dat waarschijnlijk gratis toch?
Iedereen bedankt!

Groetjes Laura
Ik heb afgelopen weekend 50 cent betaald voor een zalmkop, dus niet helemaal gratis ;)
Door Lupa
#244540
Laura2004 schreef: Ze krijgen ook maar een of twee keer in de week vis. Als je zalm koppen of koppen van andere vissen haalt op de markt dan is dat waarschijnlijk gratis toch?
Iedereen bedankt!

Groetjes Laura
zalm koppen vriez ik tegenwordig altijd 2 weken in voordat ik ze geef.
alle zoetwater vis, ivm bakteries
Door Nelly
#245222
Zalmen zijn niet echt zoetwatervissen Do. Ze worden in zoetwater geboren, trekken dan naar zee en als ze geslachtsrijp zijn, gaan ze weer terug naar de plaats waar ze geboren zijn. De zalmen die op de markt en in de viswinkel worden verkocht, zijn echte zeevissen hoor! :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door