Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door EvitaP
#236995
Ik vroeg me af of een hond zelf de kip zou plukken als hij een dode intacte kip voorgeschoteld zou krijgen. Of zou hij dat kunnen leren denk je? Hoe zou hij daarop reageren, zou een hond de connectie kunnen maken met die kippen vleugels en karakas die hij anders krijgt?


groetjes
Evita
Door Lizzy
#236996
Geen idee. Volgens mij hangt het af van de hond. Whoofer zou de kip met veren en al opgegeten hebben. Brutus en Pinkel zouden niet weten wat ze met een niet-geplukte kip aanmoeten. En ik weet zeker dat ik het ze ook niet makkelijk zou kunnen leren.

Het geeft volgens mij trouwens wel een bende, je hond een kip zelf te laten plukken!
Door Jolly
#237318
die eten alles in zijn geheel op.

Chasey doet dit ook met de kuikens die nu 3 weken zijn en dus hun dons hebben verruild voor veertjes. Het gaat gewoon hoppa naar binnen en je vind niets terug in de ontlasting
Door ine
#238030
Zelf geloof ik, dat ze niet alle veren op zullen eten. Net als in het wild zal er een mooie plek vol veren achterblijven!
Mijn honden eten ook geen eendagskuikens, dus een kip met veren zullen ze idd apporteren en niet nuttigen! ;)
Door Nelly
#238175
Mijn Newf Boet at eendagskuikens letterlijk met huid en haar zoals het zo mooi heet. Hij schrokte ze met bekken vol tegelijk naar binnen. Een kilo per dag, en dat zijn er veel hoor, als je die in zo'n voerbak ziet liggen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door