Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
#2360980
Welke waterblazer gebruiken jullie? En waar moet je op letten bij de aanschaf van zo'n ding?

Ik meen me te herinneren dat iemand hier een waterblazer heeft welke niet al te duur had en ook nog prima functioneerde.
Door Nadia
#2360988
:P Maar dan wil ik nog wel weten welke. En of ie goed werkt, waar je op hebt gelet.
Het hoeft niet de goedkoopste te worden. maar wil wel waar voor het geld.
Ik had dat eerder nooit zo gevolgd, omdat Kain kortharig is..
Door TMG1961
#2360993
Nadia schreef: :P Maar dan wil ik nog wel weten welke. En of ie goed werkt, waar je op hebt gelet.
Het hoeft niet de goedkoopste te worden. maar wil wel waar voor het geld.
Ik had dat eerder nooit zo gevolgd, omdat Kain kortharig is..
Heeft zo'n waterblazer wel enig nut bij een hond met zo'n korte vacht? Lijkt me dat een handdoek erover sneller is.
Door BlissSpirit
#2361019
Het merk? Geen flauw idee. een vriendin heeft voor mij geboden op ebay duitsland. Hijs blauw  :P
Normaal €190 en heb hem voor €90,- kwam nog een paar euro verzendkosten bij.
Ik ben er helemaal blij mee en de dames ook  ;) Heerlijk vinden ze het.
Wat ik heel belangrijk vond, was dat de blaaskracht regelbaar was en hij verschillende warmtestanden had.
's Winters is lekker warm fijn en droogt snel, maar als het buiten lekker warm is, dan is het wel fijn als hij alleen koude lucht blaast.
En de blaaskracht regelbaar is handig als je ze eraan moet laten wennen, maar ook als je de vrieskist ermee ontdooid, anders vliegen de stukken ijs je om de oren  :biggrin2: Sprak zij uit ervaring, toen ze hem op de hoogste stand had laten staan  ;D
Spirit had, als ze veel in het water zat, heel snel last van irritatie op haar buik, maar sinds ik haar droogblaas na de wandeling heeft ze nergens meer last van  :yeah:
Ik wil hem in ieder geval nooit meer missen, ideaal zo'n ding en voor veel dingen heel handig.
Door ashley
#2361061
Ik heb er zelf nog geen 1, staat nog op het verlanglijstje. Maar Pluto en Loes zijn ook kortharig. Als ze verharen breng ik ze naar de trimsalon waar ze worden gewassen en met de waterblazer gedroogd....Nou je wilt niet weten hoeveel haar er dan nog uit komt, echt ongelooflijk  :o :o
Door tt-tjes
#2361080
Nadia schreef: Lijkt mij ook ja :) Handoek is vaak niet eens nodig. Een keer schudden en hij is droog.
Is er iets lanharigs op komst dan??
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2361132
ok ik heb een simpsons. Die is traploos regelbaar en met standaard. Hij is zeer krachtig.
Heb een hoop andere goedkopere waterblazers in mijn handen gehad, en nee zo krachtig waren ze niet.
Voor een newf vind ik die kracht wel fijn. En hij doet al 8 jaar trouwe dienst.
Heeft ook een warme lucht stand maar die gebruik ik niet zo veel, alleen in de winter ooit.
Maar hij is wel een beetje duur, ik weet niet meer precies 600-700 euro  ::)
Gebruikersavatar
Door nova
#2361146
Nadia schreef: Hij lijkt me ook wel handig om stof/haren mee uit het dashboard van de auto te blazen  :biggrin2:
Bij mij voldoet de stofzuiger  hier uitstekend aan.
Ik kan  de slang van de stofzuiger aansluiten op een  blaasopening, en dan heb ik een blaas-stof-weg apparaat  :biggrin2:
Door Nadia
#2361179
nova schreef: Bij mij voldoet de stofzuiger  hier uitstekend aan.
Ik kan  de slang van de stofzuiger aansluiten op een  blaasopening, en dan heb ik een blaas-stof-weg apparaat  :biggrin2:
Ah, kijk.. Dat kan de mijne helaas niet .. Lijkt me wel handig..

Ellen, dankjewel! Dat was idd diegene welke ik in mijn gedachte had. Is deze fijn?
Petra, de prijs is idd net iets te gortig ;D ;D Kan me voorstellen dat je dit met je beren wel nodig hebt. .

Nee, niets harigs op komst ;) Maar de honden van mijn moeder weten graag de natte plassen te vinden :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door