Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Vleesvoer, Barf, Brok of combinaties

Volledig BARF
38
12%
Volledig vleesvoer
74
24%
Volledig brok
19
6%
Zowel BARF en vleesvoer
66
22%
Zowel BARF en brok
15
5%
Zowel vleesvoer en brok
60
20%
BARF, vleesvoer en brok
29
10%
Anders
4
1%
Door Paul_Barte
#23425
Het leek mij wel leuk om eens te peilen wat de honden van Barfplaats op dit moment (15 november 2003) te eten krijgen bij de lezers.

Grtz
Paul
Laatst gewijzigd door Paul_Barte op za 15 nov 2003, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door chooky
#23433
Chooky barft volledig... met de goedkeuring nogwel van de holistische dierenarts. (ze zei zelfs dat het heel goed was en dat CHooky maar blij mocht zijn met al die lekkere dingen, tja 'k had de hele mikmak meegesleept he ;D)
Vandaag heeft ze vriendjes gemaakt met de poelier op de markt, kreeg ze zomaar een stukje kip toegegooid, ik hoorde nog net geen oeh en aah om me heen ;D Het was een stukje zonder bot, maar toen ik vertelde dat deze hond ook botjes kan eten kreeg ik een zakje van z'n afval mee :D
Door sylvia
#23434
Hier eten er 4, 6 dagen vlees en 1 dag doen we een barfdagje.
Paul ik kan maar 1 keer stemmen hoor en niet voor iedere hond 1 keer.Mijn stem geldt dus voor 4 honden en 1 kitten.
Laatst gewijzigd door sylvia op za 15 nov 2003, 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Paul_Barte
#23435
sylvia schreef: Hier eten er 4, 6 dagen vlees en 1 dag doen we een barfdagje.
Paul ik kan maar 1 keer stemmen hoor en niet voor iedere hond 1 keer.Mijn stem geldt dus voor 4 honden en 1 kitten.
Thx Sylvia,

Heb de tekst aangepast. Denk dat het per IP-nummer wordt bijgehouden om te voorkomen dat iemand meerdere keren stem.......(jammer in dit geval).
Door Eidos
#23437
Eidos staat op versvoer en 1a2 keer per week knutselen we zelf iets in elkaar met o.a. vis kippenekjes,lamsribben, rundvlees,kip en groentenmixjes..
Door Helen
#23439
Balou barft volledig!!Thuis onder begeleiding van de baas, buiten regelmatig op eigen initiatief... ;)

groetjes Helen
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#23440
Bas krijgt CB met daarbij als "extraatje" wel eens kippevleugeltjes, een recreatiebot (zo'n vers ding van Paul ;D), rauw eitje, beetje pens, fruit, groente, gedroogde visjes en af en toe verse vis ipv vlees.
Maar volgens mij is dit geen BARF te noemen.

Mijn doel is in ieder geval zo min mogelijk graanachtige dingen (alle reguliere hondesnacks zijn nu de deur uit) en de keren dat Bas nog iets dergelijks krijgt, is dat meestal van een goedbedoelende ander.
Door oebaya
#23551
Alhoewel er nog niet veel mensen gestemd hebben (17 pas) valt mij iets op: combinatie vers en brok 0%, combinatie barf en brok 0%, maar 11% van de stemmers geeft aan brok, compleet vers en vlees te voeren.
Ben benieuwd als er meer mensen gestemd hebben, hoe het uiteindelijk uitvalt.
Dat er nog geen uitsluitende brokken voerders zijn, dat begrijp ik, op dit forum, dat barfers geen brokken geven begrijp ik, maar dat er helemaal geen mensen zijn die compleet vers en brokken combineren, dat intrigeert me toch weer.
Of is de groep brok, compleet vers en vlees een groep mensen die het minst overtuigd met iets bezig is. Misschien uiteindelijk nog een vervolg enquête nodig Paul.
gr.
Nicolette
Door ziggy
#23601
Raar, heb het gevoel dat er niet veel gelezen wordt op Barfplaats.
Zijn er mensen die niet durven antwoorden?
Paul, kan je de stemmingsperiode niet verlengen? Vermits er slechts 1 x kan gestemd worden per" aansluiting".
Groet,
Vic.
Door Paul_Barte
#23605
Ga in overleg overleg Vic :)

Volgens mij blijft de Poll gewoon staan totdat deze wordt gesloten. De datum had ik erbij gezet zodat er later nog een keer een vergelijking gedaan kan worden.

Het aantal stemmers (tot nu toe) valt inderdaad tegen :-\

Wachten nog ff af LOL.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door