Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door lightning
#2322766
sorry voor mijn woord maar moest ff iets neerzetten dan kut


Maar kan daar een dikkere doos van komen? Kyra kan nooit loops worden dus dat is het niet maar zie die fluit in ene veel meer :-[
Door lightning
#2322858
Uhmm ja alleen de rabies niet dus en de kennelhoest. Ook niet de kennelhoest die in de grote cocktail zit. die geef ik nooit en ook nooit appart. rabies moet nog vanwege frankrijk. DA zei dat dit alels verplicht was voor frankrijk.


Hahahaha die lizzy voor het laatste keer loops nou ik gok 7,5 jaar geleden :P. Ik zei al dat ze nooit loops kon worden :-* ;)
Door Lizzy
#2322860
lightning schreef: Uhmm ja alleen de rabies niet dus en de kennelhoest. Ook niet de kennelhoest die in de grote cocktail zit. die geef ik nooit en ook nooit appart. rabies moet nog vanwege frankrijk. DA zei dat dit alels verplicht was voor frankrijk.


Hahahaha die lizzy voor het laatste keer loops nou ik gok 7,5 jaar geleden :P. Ik zei al dat ze nooit loops kon worden :-* ;)
Da's dus niet waar, wat meneer de DA zegt. Alleen rabies is verplicht.

Ah, niet goed gelezen :biggrin2:. Nooit dus :biggrin2:. Maar, er zit wel een baarmoeder en eierstokken?

Gek, maar vaag staat me bij dat ik dit eerder heb gehoord/gelezen dat een hond een opgezette doos kreeg na enting. Ik zoek even!
Door lightning
#2323106
ow jammer. Zou wel handig zijn dat ik zo iets kon overhandigen of zo aan de dierenarts of voor kan leggen. Ze gaan iig bellen hierover morgen. als je wat vind graagggg :)
Door Lizzy
#2323854
Nee, helaas. Ik heb ook nog het boek van Catherine O'Driscoll doorgeworsteld maar daar kon ik ook zo gauw niks vinden.... Is het nog niet weg?
Door lightning
#2323866
Nee de roodheid is er nog. Wel minder gezwollen. vanochtend weer iets roder dan gisteravond. Kijken wat het straks is. Hoop dan dat het weer minder rood is. De zwelling is gelukkig niet meer zo heftig.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door