Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Urs
#230870
In 1 woord geweldig. Vanavond voor het eerst lamsribben aan de honden gegeven. Jasper kauwt en knipt alsof zijn leven ervan af hangt zelfs stukken van 4 cm laat ie uit zijn mond vallen om het opnieuw fijn te kauwen. Cato de teckel heb ik maar geassisteerd ze wou de rib in zijn geheel inslikken dat gaat echt niet. Heb de rib voor haar vast gehouden en daar heeft ze stukken afgehaald . Floor is een aparte ze liep rond met de rib in d'r bek zo van waar zal ik hem verstoppen? Ze heeft zelf stukken vlees eraf gescheurd en ik heb haar erbij geholpen door de rib wat te knippen . Ze snapte het niet helemaal.
Maar wat een geweldig mooi gezicht om ze zo te zien eten.
Morgen ochtend krijgen ze kvv en morgen avond kip vleugels kijken wat ze daar mee doen.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#230921
Wat leuk is dat toch om je honden hun gebit te zien gebruiken waar het voor bedoeld is ;) ;D.
Maarre... denk je er wel aan om de vleugeltjes eventjes in de bocht in te knippen (met een snoeischaar oid)? Vooral omdat je honden nog niet gewend zijn om vleugelstjes te eten.
Door tieneke
#230926
Hier zijn ze wel vleugels gewend,maar zeker voor Tinussie knip ik ze toch in....het varken :P
Door Nelly
#230984
Ook ik knip ze nog altijd in, want oude Ashley slikt ze soms echt heel door :o Ook zo'n varken! ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door