Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Ollie
#230597
Wij hebben sinds 2 dagen een kitten in huis!

Nou zat ik mij af te vragen wat voor vlees ik hem het beste kan geven.

Het is voor mij moeilijk oom aan een kattenvariant te komen. Ik weet niet of rodi een kattenvariant heeft? ???

Is het niet zo dat een wolf en tijger zo'n beetje hetzelfde eten of ben ik daar mis mee?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#230600
Hee gefeliciteerd, wat voor kitten heb je een ras of een europees korthaar?

Een wolf en een tijger eten beide 1 ding niet en dat is een kvv ;) dus of je het zo kunt stellen weet ik niet. Mijn volwassen katten eten hier wel mee van de honden cb maar krijgen ook gewoon zelf bereid.
Kun je niet aan bibi of cb komen of misschien kan je dsz aan prins kattenvoer komen. voorlopig zou ik dan die rodi geven en dan ook de lamshart versie erbij,en eendagskuikens,runderhart, kippennekken dat soort dingen. en eierschillen gaan bewaren en vermalen zodat je dat ook als calcium bron kan gaan geven zolang het met bot nog niet echt lukt.
kijk ook eens hier bij de barf menuutjes voor katten.
Door Ollie
#230604
Dank je!

We hebben een siberische boskat kitten :D

Ja daar hen je ook weer gelijk in, wat dat kvv betreft ;D

Bibi zouden we voor naar purmerent moeten, dus dat is een beetje te ver.

Ruderkopvlees, hart, kippennekjes, levers en hartjes hebben we wel in de vriezer liggen.
Gemalen eierschalen heb ik ook in huis!

Aangezien het nog een kitten is, en ik helemaal geen ervaring heb met katten op versvlees, ik mij eingelijk afvroeg hoe dat zit met de hondenvariant!

Maar dat is dus niet oke omdat als standaard te geven en dan zelfmaakmaaltijden erbij te voeren?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#230606
Ollie schreef:

Maar dat is dus niet oke omdat als standaard te geven en dan zelfmaakmaaltijden erbij te voeren?
Volgens mij is dat hartstikke oke :D

Leuk zeg, waar blijven de foto's ??? :D
Door Ollie
#230610
sylvia schreef: Volgens mij is dat hartstikke oke :D

Leuk zeg, waar blijven de foto's ??? :D
Oooh nou JOEPIE!! :D ;D

Oeps uuh... komt eraan!! ;)

Waar wil je die foto's hebben hier of in de bar? ???
Door gonny
#230632
Heeee, gefeliciteerd Ingrid!!! hoe heet de nieuwe aanwinst!!!??? :D
Door Ollie
#230644
gonny schreef: Heeee, gefeliciteerd Ingrid!!! hoe heet de nieuwe aanwinst!!!??? :D
Dank je!

We hebben hem Noel genoemd, vonden we wel leuk omdat we hem op 2de kerstdag opgehaald hebben!
Door gonny
#230648
Ollie schreef: Dank je!

We hebben hem Noel genoemd, vonden we wel leuk omdat we hem op 2de kerstdag opgehaald hebben!
mooie naam!!!! lekker knuffelen ;D....gaat t goed bij de doggies??? :D
Door Ollie
#230650
gonny schreef: mooie naam!!!! lekker knuffelen ;D....gaat t goed bij de doggies??? :D
Het gaat redelijk, alleen die bullen zijn zo vreselijk lomp :o En Chanel had zoiets van :o wat is diiiiiitttt voor engs! ;D
Door gonny
#230656
Ollie schreef: Het gaat redelijk, alleen die bullen zijn zo vreselijk lomp :o En Chanel had zoiets van :o wat is diiiiiitttt voor engs! ;D
lomp is hier ook een bekend iets...Chanel dacht IEKKKKKS!! ;D ;D geniet er maar lekker van!! :-*
Door Ollie
#230663
Hahahahah ja Chanel stond te blaffen en te grommen, daar na heel stiekem even ruiken. Held op sokken! ;D

Het genieten zal pas echt beginnen als de honden en kat aan elkaar gewend zijn denk ik! ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door