Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door *Yvje*
Even voor de mensen die nog snijschijven zoeken voor op hun handmolen van Porkert of Westmark,
ik heb gemaild met www.vuurenrook.nl en volgens hun passen de bij hun te verkijgen schijven van Wolfcut
ook op de Porkerts en Westmarks zolang het nr hetzelfde is ... ik kwam veel mensen tegen die een grotere
schijf wouden hebben ivm de botten die vermalen moeten worden.
Dus.. ook de Wolfcuts passen op de molens !
Door JolandaB
*Yvje* schreef: Even voor de mensen die nog snijschijven zoeken voor op hun handmolen van Porkert of Westmark,
ik heb gemaild met http://www.vuurenrook.nl en volgens hun passen de bij hun te verkijgen schijven van Wolfcut
ook op de Porkerts en Westmarks zolang het nr hetzelfde is ... ik kwam veel mensen tegen die een grotere
schijf wouden hebben ivm de botten die vermalen moeten worden.
Dus.. ook de Wolfcuts passen op de molens !
Ik heb de schijf van 12 mm besteld van Wolfcut en inmiddels binnen. Hetzelfde nr. maar passen doet hij helaas niet op de Westmark nr. 10 :-\
Snijschijf inclusief verzendkosten € 20 !
Door JolandaB
Dat "gleufje" was het probleem niet maar de schijf pastte gewoon niet. Heb hem kleiner laten maken (woon alleen en heb de spullen niet), kosten 18 euro!.

Ongelooflijk maar deze schijf heeft mij gewoon 38 euro gekost  :rant:
Mag hopen dat ie maalt als een gestoorde ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door