Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Marion
#228895
Tommie lust geen kippenlever, zou het zin hebben om een keertje lever van een ander dier te proberen, of smaakt alle lever zo'n beetje hetzelfde?
Door Truus
#228924
Marion schreef: Tommie lust geen kippenlever, zou het zin hebben om een keertje lever van een ander dier te proberen, of smaakt alle lever zo'n beetje hetzelfde?
Geef je de kippenlevertjes in z'n geheel?
Hier moet ik ze altijd even klein snijden, een beetje groente erdoor ...dan lusten ze het wel. ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#228927
Kan best zijn dat hijhet van een ander dier wel lust. Er zit best wat smaakverschil tussen levertjes onderling.
Door Lizzy
#229300
Pinkel lust geen kippenlever maar lust ook geen lams of kalfslever.... Het is per hond verschillend natuurlijk, dus je kunt het proberen. Het enige wat Pinkel lekker vindt aan lever is schellevislever uit een blikkie ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#229313
Marion schreef: Nou, dan zal ik het eens gaan proberen met kalfs of lams....
Doe maar een klein stukje dan. Zag vandeweek kalfslever liggen voor rond de 40 euro per kilo :-\
Door Lizzy
#229315
Ja, en ik zou je aan willen raden het advies van Truus op te volgen: heeeeeel fijn hakken en door iets mengen wat hij wel lekker vindt. Ik heb gisteren wat lever gehakt en door de pens gedaan en dan eet die kleine van mij het wel.
Door Marion
#229318
Ja inderdaad, dat ga ik proberen, met iets lekkers mengen. Ze hebben nu al zo lang geen lever gehad... terwijl het ontzettend gezond is..... :-\
Door Marion
#229320
Maar dan vraag ik me eigenlijk af; waarom vinden veel honden het niet lekker??? Zouden ze het in het wild dan ook laten liggen? Of zijn onze huishondjes zo verwend...
Door Lizzy
#229394
Ik weet het niet... Pinkel vindt het echt walgelijk! Ze vindt niks ZO smerig als lever. Brutus vindt het heerlijk trouwens. Maakt het moeilijk om te snappen waarom zij het niet moet..... Ik weet 100% zeker dat ze het in het wild niet laten liggen..... (Pinkel moet ook geen biologische lever trouwens. En ook geen niertjes).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door