Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door martineD
#2280334
Mijn hond eet de laatste dagen erg slecht. Ze eet alleen nog maar smuldier pens compleet. Ik geef nu Tinlo, omdat de smuldier vrij vet is, en ik ben niet overtuigd van de kwaliteit ervan.
Ze heeft nu sinds afgelopen donderdag bijna niet gegeten, alleen een paar hapjes met lange tanden. Is dit een kwestie van wennen? Hoe lang moet ik dit aankijken? Staat Tinlo erom bekend dat het niet zo graag gegeten wordt?
Het is wel een erg kieskeurige hond, altijd al geweest.
Door M@rina
#2280342
Het is heel wisselend. Mijn éne hond eet alles wat je haar ook voorzet, mijn andere hond is nogal kieskeurig en 2 dagen achter elkaar hetzelfde eten, vindt hij al niets. Ik wissel dus wel 5 of 6 merken af o.a. tinlo.  Voor de makreelversie haalt hij sowieso zijn neus op en ook paard premium en hert premium blieft hij niet.

Over het algemeen ben ik wel tevreden over Tinlo en koijn, eend en kip wordt hier graag gegeten.
Door martineD
#2280473
De konijn vond ze vreselijk, daar heeft ze geen hap van gegeten. De natuurvoer was iets minder vreselijk, en tot nu toe is de kip nog het beste, maar daar eet ze ook maar heel weinig van en heel langzaam. Ik heb nu nog makreel en eend liggen, maar daar heb ik ook een hard hoofd in.
Mijn andere hond eet het trouwens met smaak.

Is Tinlo trouwens ook voor katten geschikt? Mijn kat wordt namelijk helemaal wild van de kip variant.
Door M@rina
#2280525
Wat een naarlingen zijn het soms toch, zet je ze goed voer voor, trekken ze hun neus er voor op  >:(

Zou goed kunnen dat je kat de kip erg lekker vindt,  er zit geen pens in de kip, ik heb begrepen dat katten dat niet zo lekker vinden.

Ik weet niet of je er bij jou makkelijk aan kunt komen maar darf eko wordt hier ook graag gegeten. Is een mengeling van kip, rund, geit en lam.. ziet er een beetje uit als een paar ons gehakt, is per 5 kilo in een doos verkrijgbaar in porties van 2 á 2,5 ons.
Laatst gewijzigd door M@rina op wo 07 mar 2012, 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2281537
Voor de kat zou ik speciale kattenuitvoering kopen. Af en toe met de hond mee-eten kan geen kwaad (wel geen groenten of pens voor de meesten), maar op lange termijn kunnen daar wel tekorten uit komen.
Een kat heeft iets grotere behoeften aan orgaan en nog zo'n paar kleine zaken.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door