Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Sylvi@
#226975
Misschien is het al vaker gevraagd hier, maar ik ben nog een groentje :P En met zoeken vind ik zo niets :-[
Klopt het dat er aan kippennekken een hele sterkte geur hangt? Heel anders dan aan andere kip produkten?
Door Cathelijn
#226987
nou, ik ruik er niks bijzonders aan. Maar ik heb er eerlijk gezegd geen vergelijkend reukonderzoek aan gewaagd.
Door Lizzy
#227019
Nee, ik heb eigenlijk ook nooit een specifieke geur geroken aan kippennekken. Soms vind ik kip sowieso een beetje stoffig/vettig ruiken...., maar dat is geen sterkte lucht.
Door Sylvi@
#227108
Bedankt allemaal voor het snelle antwoord, ik laat ze nu eerst rusig ontdooien en als ik het niet vertrouw met die lucht (dacht dat het net al minder was) dan kieper ik het maar gewoon weg :(
Door Indy
#227111
Ik vind ook altijd wel een beetje typisch luchtje aan die nekken hangen :-X
Heel anders als gewone kip
Door Sylvi@
#227595
Wat het geweest is weet ik niet, maar de geur van de nekken was gewoon goed vandaag ;) dus misschien heeft het bij de slager ergens tegenaan gelegen?

Maakt niet uit, de honden hebben gesmuld en de jongste kat ook :D
Door gonny
#227599
sylvi@ schreef: Wat het geweest is weet ik niet, maar de geur van de nekken was gewoon goed vandaag ;) dus misschien heeft het bij de slager ergens tegenaan gelegen?

Maakt niet uit, de honden hebben gesmuld en de jongste kat ook :D
gelukkig!!!! ;) lekker hé!!! :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door