Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sylvia
#224889
Even een tip voor alle mensen met binnenkatten die geen muizen hebben die hun kat(ten) kunnen vangen.
In dierenspeciaalzaken waar ze voer voor slangen verkopen hebben ze vaak naast de eendagskuikens ook bevroren muizen, deze doen ook heel goed dienst als hele prooidier voor de kat.
Door An
#224900
Ik vind hier in nergens eendagskuikens of muizen :'( :'( :'(
Gebruikersavatar
Door sylvia
#224930
An schreef: Ik vind hier in nergens eendagskuikens of muizen :'( :'( :'(
Is er bij jou nergens in de buurt een dierenspeciaalzaak die reptielen verkoopt?
Door gonny
#224948
bij mij eten ze ook afentoe krekels....die ontsnapt zijn bij de gekko's... :P
voegen die eigenlijk wat toe??? Mientje vind ze ook lekker!!
Laatst gewijzigd door gonny op do 16 dec 2004, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#224954
gonny schreef: bij mij eten ze ook afentoe krekels....die ontsnapt zijn bij de gekko's... :P
voegen die eigenlijk wat toe??? Mientje vind ze ook lekker!!
hier hebben ze wel eens een sprinkhaan opgepeuzeld die de oudste van schrik had laten ontsnappen uit het hok van de baardagaam ;D

maar het kan geen kwaad ze schijnen zelfs erg voedzaam te zijn
Door gonny
#224956
sylvia schreef: hier hebben ze wel eens een sprinkhaan opgepeuzeld die de oudste van schrik had laten ontsnappen uit het hok van de baardagaam ;D

maar het kan geen kwaad ze schijnen zelfs erg voedzaam te zijn
ik vind het alleen zo naar klinken dat geknoep..
maar ik laat ze maar lekker opeten!!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#224964
gonny schreef: ik vind het alleen zo naar klinken dat geknoep..
maar ik laat ze maar lekker opeten!!
ahh moet kunnen ;D
Door An
#225031
sylvia schreef: Is er bij jou nergens in de buurt een dierenspeciaalzaak die reptielen verkoopt?
Ja ben ik geweest...niks >:( Vieze wormen enzo hadden ze wel :-X
Gebruikersavatar
Door sylvia
#225041
An schreef: Ja ben ik geweest...niks >:( Vieze wormen enzo hadden ze wel :-X
wat vreemd dat ze wel de dieren verkopen die muizen eten maar dan niet het voer voor die dieren verkopen.
of ze hebben ze alleen levend :-\ dat kan ook, ik heb er ook wel eens over gedacht om muizen te gaan kweken voor de katten maar ja ik wil ze niet levend voeren, en doodmaken vind ik ook zo wat :-\
Door jeanne
#225043
ik heb het een keer gevraagd aan die dodo uit onze dierenwinkel, die keek me aan alsof ik van mars kwam :P
Gebruikersavatar
Door sylvia
#225046
jeanne schreef: ik heb het een keer gevraagd aan die dodo uit onze dierenwinkel, die keek me aan alsof ik van mars kwam :P
wat een dombo, weet hij niet dat vrouwen van Venus komen ::)
Gebruikersavatar
Door chooky
#225068
sylvia schreef: wat vreemd dat ze wel de dieren verkopen die muizen eten maar dan niet het voer voor die dieren verkopen.
of ze hebben ze alleen levend :-\ dat kan ook, ik heb er ook wel eens over gedacht om muizen te gaan kweken voor de katten maar ja ik wil ze niet levend voeren, en doodmaken vind ik ook zo wat :-\
Was er niet iemand op de oude ARF-lijst die zelf muizen enzo kweekte voor haar fretten?
Door An
#225070
sylvia schreef: wat vreemd dat ze wel de dieren verkopen die muizen eten maar dan niet het voer voor die dieren verkopen.
of ze hebben ze alleen levend :-\ dat kan ook, ik heb er ook wel eens over gedacht om muizen te gaan kweken voor de katten maar ja ik wil ze niet levend voeren, en doodmaken vind ik ook zo wat :-\
Ik heb niet naar levend voer gevraagd :-X

Ja heb ik ook gedacht om zelf muizen te kweken maar ik zit ook met het doodmaak probleem :-\
Door Urs
#225123
Je vergast ze gewoon met cloroform deden we ook op het vogelasiel. Muizen in een pot met deksel dot keukenpapier daar cloro op en hemelen maar. De 1 dags muisjes werden ook wel vergast voor de jonge uilen. Ik heb ook wel muizen en ratten staan knippen best wel goor.
Door jeanne
#225160
sylvia schreef: wat een dombo, weet hij niet dat vrouwen van Venus komen ::)
ja, de mannen komen van mars!
;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door