nu mijn vraag:
wat had je gedaan als je niet van de negatieven verhalen over dorit had gehoord?
had je wel of niet foto's laten maken?
of was je over een tijdje weer terug gekomen bij haar zoals ze jou gevraagd had?
Moderator: Lizzy
Lupa schreef: nu mijn vraag:Zoals ik al heb gezegd, hebben de kritische opmerkingen van een aantal forumleden mij zeker aangemoedigd om foto's te maken; waarschijnlijk was dat niet gebeurd als ik hier nooit iets had gepost. Ik sta dan ook open voor een ieders ervaringen, positief of negatief, zodat we zoveel mogelijk van elkaar kunnen leren en een afweging kunnen maken. Ik wist helemaal niets van lpc en arthrose, nu ietsjepietsje. Een punt van kritiek op Dorit was dat arthrose en een los stukje bot niet te voelen zouden zijn. Zowel Melinda Schmidt (dierenkliniek Renkum) als Robert Jassies (dierenkliniek Kortenoord) hebben aangegeven dat er wel degelijk indicaties zijn die voelbaar zijn. De foto's hebben nu definitief uitsluitsel gegeven en daar ben ik blij om.
wat had je gedaan als je niet van de negatieven verhalen over dorit had gehoord?
had je wel of niet foto's laten maken?
of was je over een tijdje weer terug gekomen bij haar zoals ze jou gevraagd had?