Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Layla
#222453
Hi There,

Een kennis staat zeer twijfelachtig tegenover BARF en gelooft totaal niets van mijn verhalen over de negatieve effecten van granen op de gezondheid van de hond.
De site van Dogtor J heeft hij bekeken maar hij geeft aan niet te overtuigen te zijn door maar een site.
De talloze BARF-sites die ik in mijn favorieten heb staan zijn wel leuk, maar vaak ook erg onprofessioneel aandoend. Niet iets wat een scepticus over de streep trekt ::)
Wie weet nog meer sites á la Dogtor J met wetenschappelijk onderzoek of de meningen van dierenartsen?
Thnx!

Layla
Gebruikersavatar
Door Nitus
#222478
Kijk even in de Bieb van dit forum, daar staan wel wat interessante stukken die je misschien kunt gebruiken. Maar als iemand heilig gelooft in brokken?.... ik verspil m'n energie er niet meer aan ;).
Nog een link: http://www.labjes.be/waarheid.html , maar ook dit verhaal wordt vaak niet geloofd door brokaanbidders.
Succes! :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#222511
[quote="Layla"]
Hi There,

Een kennis staat zeer twijfelachtig tegenover BARF en gelooft totaal niets van mijn verhalen over de negatieve effecten van granen op de gezondheid van de hond.
De site van Dogtor J heeft hij bekeken maar hij geeft aan niet te overtuigen te zijn door maar een site.
De talloze BARF-sites die ik in mijn favorieten heb staan zijn wel leuk, maar vaak ook erg onprofessioneel aandoend. Niet iets wat een scepticus over de streep trekt ::)
Wie weet nog meer sites á la Dogtor J met wetenschappelijk onderzoek of de meningen van dierenartsen?
Thnx!

Layla
[/quote]

Het enige wat mensen echt kan overtuigen is dat ze zelf zien wat de verschillen zijn tussen hun of een hond in de directe omgeving van voor en na BARf.
Voor de rest "waste of time" voor ieder pro-artikel is ook wel een anti-artikel te vinden.
Door ~Joke~
#222528
[quote="Layla"]
Hi There,

Een kennis staat zeer twijfelachtig tegenover BARF en gelooft totaal niets van mijn verhalen over de negatieve effecten van granen op de gezondheid van de hond.
De site van Dogtor J heeft hij bekeken maar hij geeft aan niet te overtuigen te zijn door maar een site.
De talloze BARF-sites die ik in mijn favorieten heb staan zijn wel leuk, maar vaak ook erg onprofessioneel aandoend. Niet iets wat een scepticus over de streep trekt ::)
Wie weet nog meer sites á la Dogtor J met wetenschappelijk onderzoek of de meningen van dierenartsen?
Thnx!

Layla
[/quote]
Op mijn site [niet wetenschappelijk]
http://www.de-border-terrier.com/spikes-disease
staat mijn zoektocht naar het juiste voer voor Spike mijn krampende border terrier. Hoe ik na een jarenlange zoektocht eindelijk bij rauw glutenvrij uitkwam [mede dankzij de site dogtor]. Maar iemand die niet wil geloven trek je met geen bewijs over de streep. De dogtor site is trouwens geschreven door een dierenarts. Ook Billinghurst [een da] heeft een artikel over granen geschreven.
Laatst gewijzigd door ~Joke~ op zo 12 dec 2004, 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Layla
#222556
Thnx, ik heb het doorgestuurd, de meeste had ik idd al bij mijn lijstje staan.
Ik ben het er mee eens dat echte tegenstanders niet te overtuigen zijn, dat is dweilen met de kraan open.
Door 202spots
#222569
Lew Olson, PhD, en owner van de K9-Nutritionlist,schrijft deze newsletter waar altijd heel veel info is te vinden.
kijk op
http://b-naturals.com/newsindex.php
en ga naar:
November 2002
• "Diet Is Essential to Health"
February 2003
• "Fresh Food Diets for Dogs"
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door