Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Laura W
#215430
Ik wilde de katten ook zo graag op vers zetten, maar ze wilden het echt niet eten. Alleen Ukkie en Esmeralde lusten het, maar de anderen niet. Laatst had ik lamshart van Rodi gekocht en weer wilden alleen Ukkie en Esmeralda het eten. :(

Gisteren heb ik lamshart gemengd met blikvoer pate en ze zijn er met open ogen ingetuind. ;D Alle katten hebben het opgegeten. Ik had het niet echt gemengd, meer een beetje door elkaar gedaan, dus ze hebben het lamshart gewooon gegeten. ;)

Vanavond krijgen ze weer gemengd en dan hoop ik het zo af te kunnen bouwen. Ik ga ook weer eens Carnibest voor de kat halen en dan hoop ik dat de katten het dan ook eens opeten en dat ik het niet zoals voorgaande keren aan de honden kan opvoeren. ;)

Zouden de katten dan eindelijk het lekkere verse vlees gaan ontdekken. :D
Door zurca
#215481
Hahaha..Ja katten houden je aan 't werk hoor ;)
Hier vier katten waarvan eentje fulltime cb krijgt, twee krijgen soms brok erbij en eentje vertikt het gewoon om cb te eten..Maar hier willen ze de cb alleen eten als er wat blikvoer doorzit. En dan niet zomaar wat blik neeee gourmet tonijn :-X Maargoed we zijn nu op een punt gekomen dat het echt minimaal is dus beide partijen hebben er "vrede" mee ;D

Gefeliciteerd dus met je eerste overwinnig! Succes met de rest v/d strijd ;D ;)
Door geer
#216458
Ik heb ze ook heeeeel langzaam aan de Carnibest gewend, want ze haalden hun neuzen ervoor op...
Eerst veel blik met een beetje CB, daarna telkens meer Carnibest... Nu eten ze het! Als ik ze alleen Carnibest zou geven, zouden ze het niet meer eten. Dus ik wissel het af met brokjes en Snoezepoes (da's vis uit blik, maar zonder al teveel troep)... 'T gaat prima!
Nu ben ik ze heeeeel langzaam aan het wennen om Barf te eten... Het stomme is...als ik eten voor de honden aan het maken ben, jat Doris alles wat los en vast zit. Zodra ze dan haar 'eigen' bakje vers krijgt, moet ze het niet meer ::) ::) ::)

Katten, je blijft met ze lachen 8)
Door geer
#216662
Dat geef ik ze ook!! Maar zolang het in hun bakje ligt, en ze het niet meer van het aanrecht kunnen jatten, is het niet meer interessant! ::)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#216682
geer schreef: Dat geef ik ze ook!! Maar zolang het in hun bakje ligt, en ze het niet meer van het aanrecht kunnen jatten, is het niet meer interessant! ::)
Dan moet je iets langer bezig zijn met klaar maken zodat ze hun buikje vol kunnen eten, ze hebben dus op hun manier toch graag de spanning van de jacht bij hun eten, hoef je het niet zelf te vangen dan maar de kick van het stelen ;D
Door geer
#216685
Ja hallo, ik blijf aan de gang!! Heb ik net keurig "Tedzakjes" en "Sophiezakjes" zitten afwegen, jat die Doris de helft er weer uit! Ik weeg me een ons hier! ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#216736
geer schreef: Ja hallo, ik blijf aan de gang!! Heb ik net keurig "Tedzakjes" en "Sophiezakjes" zitten afwegen, jat die Doris de helft er weer uit! Ik weeg me een ons hier! ;D
Ik heb mijn zakjes al aangepast aan de katten ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op vr 03 dec 2004, 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Monique Barte
#218722
Hahaha, lekker laten jatten!!!!
Mijn poezies zijn de grootste dieven die hier rondlopen. ;D
Of ik nou kip sta te snijden of runderlapjes, ALLES word weggehaald. De één staat de mauwen bij me been en op het moment dat ik hem een aai geeft, is de ander ervandoor met een groot stuk kip. Vervolgens gaan ze hem samen zitten opeten. Teamwork heet dat. ;D ;D Zelfs mijn sperziebonen worden uit de pan gejat!!!!!!!!!!
Doe ik kip in hun etensbakje dan eten ze het dus echt niet op. Het gaat allemaal om het spelletje eromheen.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik er super van geniet hoe die kleine dieven aan het werk gaan. En zolang het niet mijn zelgemaakte taart of een gedekte tafel voor mijn gasten is..... kan ik er alleen nog maar om lachen!!!! ;D ;D ;D

Groetjes,
Monique
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door