Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Mayka
#214035
Sylvester heeft gister 3 kippenekken van het aanrecht gejat en opgegeten. Hij probeert nu steeds te poepen maar dat lukt dus niet. Heb hem al sardientjes in olie gegeven maar hoe lang mag dit duren en wat kan ik nog meer doen?
Laatst gewijzigd door Mayka op ma 29 nov 2004, 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mayka
#214053
Pfft, het is hem gelukt. ;D Had natuurlijk net de da gebeld en kon over een half uurtje terecht.
Wat een opluchting zeg, natuurlijk nog het meest voor Sylvester maar zeker ook voor mij!
De ontlasting zag er verder prima uit, alleen dus erg hard door het teveel aan bot.
Weer een harde leerschool om niks op het aanrecht te laten ontdooien!

Sorry voor de paniek :-\.
Door gonny
#214152
oef gelukkig.... ;D
hihi heb ik laatst met Mientje ook gehad, haar pootje werd in no-time 5x zo dik....dus ik ook de DA gebeld..en over een uurtje kon ik komen, ik ondertussen even het pootje goed bekijken, zie ik een angel zitten ik het eruit gehaald en voila pootje slonk met de minuut dus de DA maar afgebeld.. ;D
Door Lizzy
#214161
Jeetje! Wat zul je geschrokken zijn! Bij een verstopping is het altijd handig om wat lever te geven. Dat laxeert als de pieter!
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door