Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Loeka
#213392
Met mijn nieuwe tweedehands gehaktmolen heb ik gisteren voor het eerst zelf de maaltijd van mijn katten gemaakt. Niet slecht voor een vegerarier, vind ik zelf ;D :-X

De maaltijd bestond uit: kippenvleugels, kippennekken, kippenhart en lever en groentenprut. Ow en wat olijfolie. (De visolie is in bestelling) De verhoudingen zijn volgens het menu van Billinghurst. Ik heb verder niets toegevoegd, maar dat maakt niet uit toch voor een keer?

Ze hebben alle 4 keurig alles op. Het mooiste is nog dat ze tijdens het eten zaten te grommen, dat doen ze bij CB nooit! :o
Door An
#213532
nou dat is prima toch? Ik voeg verder ook niks toe hoor. Een eitje en zuivel enzo krijgen ze gewoon apart!
Door Loeka
#216298
Ik heb nu de visolie, maar hoeveel voeg ik toe? In het boekje van Billinghurst staat alleen de hoeveelheid in grammen. En tja ik ben niet zo goed in rekenen :-\ :-[
Door 202spots
#216302
Loeka schreef: Ik heb nu de visolie, maar hoeveel voeg ik toe? In het boekje van Billinghurst staat alleen de hoeveelheid in grammen. En tja ik ben niet zo goed in rekenen :-\ :-[
Heb je capsules of vloeibaar olie?
Ik denk dat 1 capsule 2-3 x per week,(capsule uitknijpen en door 't voer roeren)
of 'n half theelepeltje visolie 2 x per week genoeg is.
Door 202spots
#216308
Loeka schreef: Vloeibaar heb ik.

Half theelepeltje, dat is per kat neem ik aan?
Ja per kat ;)
Door Loeka
#216311
Nou ik ga eens kijken of ze het willen eten. Ik heb ze net laten snuffelen en ze liepen er in ieder geval niet voor weg! ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door