Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door pyrs4ever
#208982
Omdat ik van plan ben met mijn Pyrs ook te barfen, ben ik wat op internet gaan neuzen waar ik wat zou kunnen kopen.
Ik kwam de volgende link tegen http://www.gh.cdiem.de/meat.php
waar adressen staan die voor mij dan op ca. 1 uur rijden zitten [vanuit mijn nieuw adres dan]. Best wel interessant, zo hoef ik niet zelf alles aftezoeken.
Heeft er iemand ervaring met het halen van vlees uit Duitsland ? Zijn er regels voor waar je op moet letten, wettelijk dan ?

Groetjes, Urs[pyrs]
Door Lizzy
#209066
Nee, volgens mij hoef je ook nergens op te letten! Ik zou zelf geen varkensvlees kopen (weet niet eens of ze dat verkopen hoor - kon zo gauw niks daarover vinden), maar verder zie ik geen beperkingen.
#209081
;D ;D ;D ;D
nee... geen vrachtwagen, ik heb alleen een oude Mercedes 208, http://dutchpyr.greatpyrfancy.com/a-bus.jpg met hondenhokken erin. Maar ik kan de 2 achterhocken vrijmaken voor vlees ;D
Dan moeten de pyrs maar ff met zijn 4ren in de voorste hok, groot zat.
Nu nog op zoek voor grote vrieskist[en]
;D ;D ;D ;D
Waarvoor zo'n veerhuizing niet allemaal goed is ;D

Groetjes, Urs[pyrs]
Laatst gewijzigd door pyrs4ever op ma 22 nov 2004, 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.
#209100
neeeeeee zeker geen varkensvlees.
Ze hebben er zoooooo veel keuze uit rund, schaap, paard, wild en gevogelte.
En zo als ik begrepen heb zijn de prijzen er ook schappelijk en geven ze korting als je grote hoeveelheden afneemt.

Het lijkt wel als of ze daar al heelemaal op Barf ingesteld zijn.

Groetjes, Urs[pyr]
Door Lizzy
#209120
pyrs4ever schreef: neeeeeee zeker geen varkensvlees.
Ze hebben er zoooooo veel keuze uit rund, schaap, paard, wild en gevogelte.
En zo als ik begrepen heb zijn de prijzen er ook schappelijk en geven ze korting als je grote hoeveelheden afneemt.

Het lijkt wel als of ze daar al heelemaal op Barf ingesteld zijn.

Groetjes, Urs[pyr]
Ik ben jaloers!! Qua botten zou ik geen rund/schaap nemen: te hard. Als ze botten van lam/kalf hebben: zou ik die ook meenemen als ik jou was!
#209140
Lizzy schreef: Ik ben jaloers!! Qua botten zou ik geen rund/schaap nemen: te hard. Als ze botten van lam/kalf hebben: zou ik die ook meenemen als ik jou was!
Zal ik zeker doen, ook aangezien ik een oudje van 11 1/2 erbij heb. Die kan ik beter kraakbeen achtige dingen geven , of ? Wat denk je over strottehoofden of luchtpijp/slokdarm ?

Groetjes, Urs[pyrs]
Door Lizzy
#209239
pyrs4ever schreef: Zal ik zeker doen, ook aangezien ik een oudje van 11 1/2 erbij heb. Die kan ik beter kraakbeen achtige dingen geven , of ? Wat denk je over strottehoofden of luchtpijp/slokdarm ?

Groetjes, Urs[pyrs]
Strottehoofden en luchtpijp is ook perfect maar ik weet niet hoeveel kluif plezier/voedingsstoffen dit uiteindelijk leverd dus ik zou inderdaad ook lekker lamsribben/heupen en kalfwervels/ribben mee nemen!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door