Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#209707
Lizzy schreef: Zou ik ook doen, als ik kat was ;D
ja deze katten eten alles als ze maar geen blik of brok hoeven te eten ;D maar een boterham met hagelslag had ik niet echt verwacht ;D

Van de week had ik 10 kilo kopvlees gehaald en dat heb ik per 1 1\2 kilo staan verpakken er waren een paar lappen over dus die geef ik aan de honden buiten, die kleine Phoebe ziet dat rent naar Donna trekt die hele lap kopvlees uit Donna haar bek en loopt er grommend mee weg :o Ze heeft het ook helemaal opgegeten en was tonnetje rond daarna ;D

Vorige week heeft ze trouwens bijna een hele zalmkop naar binnen staan werken toen hing haar buik op de grond bijna :o Boris die wilde het niet dus ze heeft er de hele dag over gedaan om hem weg te werken.
#209822
Zijn ze niet heerlijk onvoorspelbaar en eigenwijs, onze poezenbeesten ;D
Mijn barfende poes begint nu haar eigen dieet samen te stellen: eerst lustte ze alleen kip, maar vorige week schoot ze ineens voorbij met een groot stuk rauwe vis dat lag te ontdooien en van het weekend begon ze aan..... de slaplantjes :o Die groentemix kan ik dus wel laten zitten !!

Liesbeth
#209868
sylvia schreef: Het fijne is dat deze twee katten dus met barf zijn opgegroeid en werkelijk alles eten , en nu blijkt dat alles ook echt alles is, met een gepaste afschuw van blik en brok ;D
Heeeeeel herkenbaar. Ik heb is een staaltje kattenbrokjes gekregen, ik wilde niet gaan zeuren in die winkel dus ik heb het maar aangenomen, mee thuis gekomen dacht ik hmmz laten we is zien wat ze ermee doen, elke kat een brokje gegeven en hier hebben ze beslist dat het niet eetbaar is maar wel erg leuk speelgoed ;D
#218729
Heerlijk lijkt me dat, als je kat géén brokjes wilt eten, maar alleen vers. Bij mij is het dus heel erg.
Als ik een bakje brokjes neerzet of vers vlees, kiezen ze....... juist... voor de brokken. Zelfs als ze moeten kiezen tussen verse vis van de visboer en brokken, dan gaan ze nòg voor brokken.
Ze presteren het zelfs om, als ik van de winkel terug ben en de zak in de gang laat staan, de zak open te bijten en met zijn allen de hele zak leeg te eten.
Gelukkig krijgen ze nu meer vers vlees, maar wat kunnen katten toch ongeloofelijk zeuren.
Ze krijgen nu alleen nog maar 's morgens een handje brokjes en daar mogen ze het mee doen. Gelukkig gaat mijn zelfgemaakte barf er goed in!!! ;D ;D En meestal is dat hetgene wat ik 's avonds aan het klaarmaken ben voor mezelf. Ook nog iets raars: ;D ;D Bakje vlees of bakje sperziebonen??? Bakje SPERZIEBONEN!!!!! ;D ;D
Rare beesten!!!!
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door