Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#2097722
Het onderzoek is gedaan, ik heb helaas een vreselijke prognose gekregen.... :'( :'( :'(
Blaas zit vol met ***omen, ik weet de juiste naam niet meer  :-\, , maar verder dan het nemen van 2 biopten is de DA niet gekomen.
De blaas stroomde zeer snel vol met bloed en  er was geen zicht meer op de  verdachte plekken . :-\ :'( De hele blaas is bezaaid met woekeringen
Een flinke woekering  rond de sluitspier van de blaas,  weldra  zal de urine afvoer totaal belemmerd worden. :'( :'(
Daarnaast zit wat in de baarmoeder, iets wat zeker geen baarmoederontsteking is, , misschien een uitzaaing? Ik weet het niet. :'( :'(

Ik zal  binnen afzienbare tijd mijn meisje  gaan verliezen,  ik zit er even goed doorheen :crying: :crying: :crying:
Nog geen jaar geleden moest ik mn lieve Noofje loslaten :crying: :crying: :crying:
waarom, zeg mij eens waarom?
#2097730
Och meid, wat een afschuwelijk bericht! Wat vreselijk om binnen zo korte tijd opnieuw met een ernstig zieke hond te zitten! Ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit...

Heel veel sterkte, ik hoop dat jullie nog onverwacht veel tijd samen is gegund en dat jullie ondanks alles nog flink van elkaar kunnen genieten en dat Noxy geen pijn hoeft te lijden. Sterkte.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door