Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door geer
#208949
Oke, oke, dit is een vraag waar ik eigenlijk het antwoord al op weet ::), maja..je weet maar nooit ;)

IK heb net in een dolle bui de slager leeggekocht (stond weer buiten en bedacht me dat ik mijn eigen vlees vergeten was ::))... 'T was eigenlijk de bedoeling om gewoon wat 'afwissel' maaltijden te maken, voor een paar keer per week ter vervanging van CB...maar nu blijkt dat mijn vriezer propvol zit en er geen kilo Carnibest meer bij kan :-[ 8)

De maaltijden bevatten (in telkens andere samenstelling) een combi van Runderlappen, kuikens, gehakt, wat kip en orgaanvlees (lever/hart/maagjes, ca. 10 % per maaltijd)... ter afwisseling en qua botten heb ik kalfsnek-stukken, kipdelen en lamskoteletten...

Nu ben ik dus, door ruimtegebrek, gedwongen om een paar dagen alleen maar dit te geven en vroeg ik mij ineens af of ik er geen groente/fruitprut bij moest geven. Alleen...ik heb geen mixer en de vriezer zit stampensvol...

Is er heel toevallig iets te krijgen bij de supermarkt dat een fruitprutje kan vervangen? Ik heb laatst al bij de Olvarit potjes gekeken, maar volgens mij zit daar ook een hoop troep in... Of zouden die 'verse' fruitsappen van de Ap goed zijn? Of zal ik maar gewoon een weekje geen groente/fruit geven...of gewoon wat in stukjes?


Zucht.... zei de zeikerd ::)
Door Helen
#208967
Nee joh, maakt niets uit. Balou heeft drie maanden lang geen groetemixjes gekregen en alleen af en toe een stukje fruit als wij ook fruit aten.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#208981
Ja hoor, gewoon een weekje zonder groentes, kan helemaal geen kwaad. En mocht je toevallig zelf van de week wel groentes eten, dan kan je ze daar toch iets van geven? Het hoeft niet een mix te zijn hoor, het mag ook 1 soort, of niks... is ook geen probleem ;).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door