Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Urs
#201956
Soms komt het voor dat ik een nacht niet thuis kom ivm fam. in zeeland. de poezen zitten dan alleen van 8.00 uur tot 22.00 uur de volgende dag. Nu heb ik dus niet meer iemand die ze eten kan geven. Ik geef ze alleen Bandit. Maar ik vind het goor om zoveel in 1 keer neer te zetten.
Is het misschien dan een idee om brokjes neer te zetten voor 1 dag? Maar welke zijn dan goed?
Luna had blaasproblemen en Tobias heeft verminderde nierfunctie.
Help!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#202168
yalla schreef: O jeetje, ik zie nu pas dat het om katten gaat.
Sorry, daar weet ik niets van :-X
(pssssst, je zit ook op het verkeerde forum hier, dit is de poezenhoek) ;D
Door Urs
#202448
sylvia schreef: In de zomer is het wat anders maar ik zie niet zo waarom je in de winter niet meer voer kunt neerzetten eigenlijk.
Nou, in de winter moet de cv op 18 graden blijven voor de papegaai. anders is het te koud. Ik weet niet of dat ook te warm is voor het vlees zo lang te laten staan?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#202450
Urs schreef:

Nou, in de winter moet de cv op 18 graden blijven voor de papegaai. anders is het te koud. Ik weet niet of dat ook te warm is voor het vlees zo lang te laten staan?
ik denk niet dat het zo lang blijft staan en 18 graden is goed te doen, zomers loopt het dik in de twintig graden en zijn er vliegen binnen das minder.
Laatst gewijzigd door sylvia op ma 08 nov 2004, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door