Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Gotan
#201206
Ik ga over 2 weken een weekje naar frankrijk. Wat ik me ervan kan herrineren is daar in de supermarkt veel meer vlees te krijgen als hier. Is het ook goedkoper ?
Want dan neem ik een aantal koelboxen mee ;D
Door Elvira
#201978
ik heb in de supermarché een heel konijn zien liggen, met kop en al, alleen uitgekleed. Ik zat in een hotel en had carnibest bij me, anders had ik heb nog wel gekocht.
Door Peet
#201993
Ja, ik kan in Frankrijk over het algemeen veel goedkoper aan vlees komen. Vaak is het ook "mooier" in die zin dat je fantastische runderriblappen met bot erin kan krijgen voor ca 2 euries de kilo (mooi jong vlees, het bot is echt zacht met veel kraakbeen...dit runderbot durf zelfs ik - de muts- rustig te geven). :D
Dat is dan wel in de "promotion" (reclame). Vaak tref ik daar ook hele lamsschouders, lamsribben en zelf hele varkenspoten in grote bakken aan. (Gek genoeg is hart en pens weer haast niet te krijgen, of zelf duurder dan in NL, ze zullen het wel zelf willen eten). :-\
Nu, in de jachttijd, zal je er zeker ook konijn, haas en gevolgelte kunnen krijgen. De Champion, LeaderPrice en natuurlijk de Lidl zijn de goedkopere adressen.

Bonne chance!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door