Ik zou de da opbellen wat je mag doen tegen de jeuk. Zelf denk ik een olie met pepermunt en lavendel, maar pepermunt mag niet met alle soorten homeo.
Waarom moet hij Weil voor de hondenschool?
Moderator: Lizzy
sella schreef: Je hoeft weil toch niet te enten voor de hondenschoolDat verschilt per hondenschool, ik ken mensen die nog elkaar de hele cocktail er in laten jassen omdat dat moet van de kynolgenclub.
Wel de grote cocktail, en die hoef je nog maar 1 keer per 3 jaar te enten. Dus die zou nog geldig moeten zijn voor Reus toch?
*Dorothea* schreef: Dat verschilt per hondenschool, ik ken mensen die nog elkaar de hele cocktail er in laten jassen omdat dat moet van de kynolgenclub.Bizar.
En er zijn ook nog steeds pensions die jaarlijks de cocktail verplicht stellen.![]()
*Dorothea* schreef: Dat verschilt per hondenschool, ik ken mensen die nog elkaar de hele cocktail er in laten jassen omdat dat moet van de kynolgenclub.Not the place to be. Zo'n hondenschool en zo'n pension zou je eigenlijk moeten mijden als de pest, met z'n alle. Moet jij eens kijken hoe snel ze hun regeltjes aanpassen!
En er zijn ook nog steeds pensions die jaarlijks de cocktail verplicht stellen.![]()
Lizzy schreef: Not the place to be. Zo'n hondenschool en zo'n pension zou je eigenlijk moeten mijden als de pest, met z'n alle. Moet jij eens kijken hoe snel ze hun regeltjes aanpassen!Ja, maar ik geloof dat het bij pensions wetmatig zo is vastgelegd.