Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door donja
#200532
Mijn hond heeft een allergie en op dit moment weet ik nog niet of het voor granen of eiwit van Rund is.
Nu heb ik zalmsnippers van Henna en wilde ik graag weten of iemand mij kan vertellen of er graan in zit????
Gebruikersavatar
Door Angelique
#200555
donja schreef: Mijn hond heeft een allergie en op dit moment weet ik nog niet of het voor granen of eiwit van Rund is.
Nu heb ik zalmsnippers van Henna en wilde ik graag weten of iemand mij kan vertellen of er graan in zit????
Waarom zou er in zalmsnippers graan zitten ???

Is het Henne of Hema?

Wat zegt de verpakking?
Door donja
#200603
De verpakking heb ik helaas niet meer. Het merk is Henne. Ik weet wel dat het 100% zalm is, maar ik vroeg me af of er ook nog granen in zaten
Gebruikersavatar
Door Angelique
#200678
donja schreef: De verpakking heb ik helaas niet meer. Het merk is Henne. Ik weet wel dat het 100% zalm is, maar ik vroeg me af of er ook nog granen in zaten
Oww, je bedoelt de zalmsnacks?
Dat is alleen gedroogde vis. 100% vis waarvan 85% zalm. Maar die zijn bedoelt als snackje en niet echt als eten. Je kunt ze wel als eiwitbron bij de maaltijd gebruiken, maar de knabbel op zich is geen complete maaltijd.
Door ~Joke~
#200717
donja schreef: Mijn hond heeft een allergie en op dit moment weet ik nog niet of het voor granen of eiwit van Rund is.
Nu heb ik zalmsnippers van Henna en wilde ik graag weten of iemand mij kan vertellen of er graan in zit????
Ze zijn graanvrij [glutenvrij] tenminste als je de 85% hebt. Er zijn ook zalmsnacks met een lager% zalm daar heb ik geen gegevens over. Mijn Spike [glutenintolerantie] verdraagt de 85% goed. Zalmsnacks zijn bedoeld als beloning niet als maaltijd. Ik zou so wie so granen, rijst, mais en soya ed uit de voeding weglaten. Omdat je ook rundvlees niet vertrouwt ook dat niet geven. Er blijft genoeg over!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#200970
harns49 schreef:
Ze zijn graanvrij [glutenvrij] tenminste als je de 85% hebt. Er zijn ook zalmsnacks met een lager% zalm daar heb ik geen gegevens over. Mijn Spike [glutenintolerantie] verdraagt de 85% goed. Zalmsnacks zijn bedoeld als beloning niet als maaltijd. Ik zou so wie so granen, rijst, mais en soya ed uit de voeding weglaten. Omdat je ook rundvlees niet vertrouwt ook dat niet geven. Er blijft genoeg over!
De "andere" zalmsnacks bevatten wel graan, daarom kunnen ze daar ook meer een vast koekje van maken.
Door donja
#201599
ok bedankt voor de informatie :)het is inderdaad bedoeld als extraatje.. ;
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door