Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sylvia
#199196
Het wordt hier steeds gekker tijdens het snijden van de lamsharten moest ik Boris en Phoebe al een stuk van te voren geven omdat die op het aanrecht bleven springen (beetje gevaarlijk met zo'n groot mes)
Phoebe had geen geduld en wilde er met een half hart vandoor, toen ik het wilde pakken begon ze te grommen en sloeg haar nagels in mijn hand op een gegeven moment stond ze luid grommend en loeiend op twee achterpoten met haar kaken stevig dicht om het hart mij toch echt weg te jagen van haar prooi ........
het moet niet gekker worden hier ::)
Door zurca
#200631
En wij maar blijven beweren; "nee hoor ze worden echt niet wild en bloeddorstig van het eten van rauw vlees" ;D ;)

Als ik hier in de keuken met het eten bezig ben, mijn eigen eten...Dan staat aan de ene kant Tobias en aan de andere kant Meid op de achterpoten tegen de keukenkastjes aan..Tobias kan net met z'n poot op het aanrecht. Dan sta ik dus vlees te snijden en dan zie ik ondertussen elke keer een pootje voorbij schuiven ;D
Hier worden ze wel helemaal wild als er pens is, grommen en smekken en murmellen en blazen..Ze weten dan van gekkigheid niet wat te doen :D
Door tine
#200636
Ik moet ze hier buiten de keukendeur houden......Anders komt er van vleesnijden niets terecht!! ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door