Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sylvia
#198607
M de P is naar alle waarschijnlijkheid enige tijd geleden overleden, Ze was weggeweest en kwam zwaar vermagerd en ziek terug en verdween ook gelijk weer waarna ik haar niet meer heb kunnen vinden, ze is nu echt al een paar weken weg dus ik ga ervan uit dat ze overleden is.
Boris is hier mee nog de enige ouder van Phoebe, nu hadden hij en M de P de taken keurig verdeeld, zij deed verzorgen en hij deed spelen en leren jagen.
Nu heeft hij als alleenstaande vader ook de verzorgende kant op zich genomen, dit zelfs in die mate dat Phoebe aan zijn tepels mocht lebberen :o
Nou heb ik veel gezien bij katten, maar ik vond de zorg al heel bijzonder die deze katten vertonen maar dit heb ik een kater ook nog niet eerder zien toelaten, zeker niet zo'n stoere als Boris
Laatst gewijzigd door sylvia op wo 03 nov 2004, 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#198609
Truus schreef: Ahh wat leuk Syl :D. Wat een schat is het toch :-*
Heb je geen foto?
nee tegen de tijd dat ik die heb zijn ze al weer wat anders aan het doen , of komen kijken wat ik aan het zoeken ben ::) ;D
Door Truus
#198612
sylvia schreef:
nee tegen de tijd dat ik die heb zijn ze al weer wat anders aan het doen , of komen kijken wat ik aan het zoeken ben ::) ;D
;D Boris zou zich schamen haha....ik ben geen watje hoor >:( ;D
Jammer dat MdeP weg is, je hebt er zo je best voor gedaan :-\
Gebruikersavatar
Door sylvia
#198627
Truus schreef:
;D Boris zou zich schamen haha....ik ben geen watje hoor >:( ;D
Jammer dat MdeP weg is, je hebt er zo je best voor gedaan :-\
Ik weet eigenlijk wel zeker dat ze dood is, ze was er slecht aan toe ineens, en ze was zo verknocht aan Phoebe dat ze eigenlijk niet meer weg ging.
ze is gewoon weggegaan om een stil plekje te zoeken :-\
Door ine
#198667
sylvia schreef:

Ik weet eigenlijk wel zeker dat ze dood is, ze was er slecht aan toe ineens, en ze was zo verknocht aan Phoebe dat ze eigenlijk niet meer weg ging.
ze is gewoon weggegaan om een stil plekje te zoeken :-\
Waardeloos, van MdeP, maar Boris is wel een lieve Kater/vader!! ;)
Door Lizzy
#198668
Zielig voor MdeP en voor jullie.... Gelukkig heb je haar nog een leuke tijd kunnen geven Syl! En Boris is ook wel een bijzonder exemplaar hoor. Jeetje, wat schattig!
Gebruikersavatar
Door Nitus
#198674
Ach, wat jammer voor jullie dat M de P er niet meer is :'( (en voor haar natuurlijk ook, want ze had volgens mij een fantastisch thuis gevonden), maar vind het wel super van Boris dat haar taken overneemt, duidelijk een kat die met zijn tijd meegaat ;) :-*
Door 202spots
#198797
Ach wat jammer Syll....maar je weet dat je haar goed heeft verzorgd terwijl ze bij je was!! :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door