Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1982979
Da's raar, ik had rond 4 uur een berichtje getypt met mijn mobiel vanuit het park, maar die staat er niet in  :-\ :-\

Vanmorgen dus naar de DA, rond 11 uur. Daar aangekomen heeft ze even gevoeld met haar vinger en mijn verhaal aangehoord. Toen mocht ik nog een half uurtje gaan wandelen met hem en daarna ging ze hem opnemen om hem, met een roesje, te proberen met paraffine en fysiologisch zout te spoelen en de boel los te weken. Om 2 uur belde ze dat het helaas niet gelukt was, de boel is keihard  :-X :-X. Dus ik mocht hem komen ophalen en ik heb Laxatract en Metrazol meegekregen omdat hij ook wat bloed heeft in zijn darm.

Zij had nog maar 1 keer eerder meegemaakt dat een klysma niet hielp en dat was ook een rauwgevoerde hond  :-\

Morgen moet ik mijn eigen dierenarts weer bellen en haar ook, of hij nu wel of niet gepoept heeft. Ik weet niet wat de eventuele stap is als de verstopping niet loskomt  :( :( :(

Hij heeft net een heel klein beetje konijnspiervlees op met AB erin en de Laxatract, die naar hoestdrank smaakt, Jeppe vindt het niet heel vies. Nu ligt hij weer te snurken op de bank.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door