Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#1976740
Hallo allemaal,

Bij deze leg ik jullie het volgende voor, op mijn werk (dog4u, Utrecht) zijn we ernstig opzoek naar een alternatief middel tegen ongedierte.
In de joop van de tijd is ons op gevallen dat er heel veel hondjes allergisch zijn voor tekenbanden en vlooien middeltjes, ook op onze dag opvang waar de honden lekker buiten met elkaar spelen is een tekenband onhandig en zelfs gevaarlijk!

Is er misschien iemand die een heel goed alternatief heeft tegen vooral teken en/of vlooien?

Alvast bedankt, Groetjes Rozemarijn
#1979990
Ik heb het via Forever Living Products maar als je googled op Aloe Veterinary Formula krijg je veel verkooppunten. Je kunt het breed inzetten (ook voor wondjes/schaafplekken enz), ben er zelf erg tevreden over.
#1985247
Zelf gebruik ik voor mijn karakachan een spray, van Espree Knock OUT,dat werkt prima, ik moet het wel eerst op mijn handen sprayen en daarna mijn hond ermee inwrijven, want ze is bang van de sprayer. De teken drogen uit en vlooien vind ik niet meer ,ik gebruik het 2x per     
week.Heb ook pipetjes gekocht voor de zomer van Canina op basis van cocosolie ,weet nog niet of dit goed werkt maar is zeker niet giftig.

Ik hoop dat anderen hier ook gebruik van gaan maken,mijn hond was nl erg ziek van de chemische onvlooi middelen.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door