Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door vagebond
#1978137
Kan ik gewoon met 12 weken een DHP enting vragen aan de da. Pup is met 6  weken voor parvo en hondenziekte en met 9 weken voor parvo geent. Is een DHP enting een doorsnee enting? Of moet de da die weer  bestellen (alleen voor mij)? De parvo enkel deden ze al moeilijk over nl. Groetjes Ingrid
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1978153
De DHP is een redelijk gangbare enting, maar het kan best zijn dat jouw da net alleen de DHPPi op stock heeft liggen. Dan moet je even gaan shoppen.
Door vagebond
#1978195
Ja, dat hoor ik nu al van de puppykopers, ik heb dhp doorgegeven, maar dat is weer moeilijk, ik ga morgenochtend een poging wagen bij mij eigen da.
Shit, net weer een telefoontje van een trimklantje die ingeslapen is, oud hondje, week daarvoor gerontgend, nagekeken, geent, in het weekend kreperend van de pijn laten inslapen bij de weekendarts. Ik heb dus echt geen zin om mijn pup met onzinnige entingen te belasten. Gr. Ingrid
Door vagebond
#1986559
Na, gister naar de da geweest, vorige week de dhp besteld, zou bericht krijgen als het evt niet zou lukken. Stonden we daar, hadden ze dus geen dhp, slechts de dhppi +L, of parvo + L, of alleen de parvo. (laatste hadden ze toevallig omdat de puppies met 9 weken alleen voor de parvo geent zijn, en die hebben ze toen apart besteld).
Nu alleen de parvo maar laten enten, over een paar maanden gaan we voor de dhp naar Tannetje, ik was wel teleurgesteld in mijn eigen da moet ik zeggen.
Gr. Ingrid
Door tiny
#1986561
Dat is de reden dat ik van da veranderd ben. Mijn oudste werd altijd vreselijk ziek na de enting. Spugen, diarree, buikpijn, daar moest ze dan weer medicijnen voor hebben. Nee hoor, zei da-tje, dan kan niet van de enting zijn. Toen ik vroeg om dhp enting zonder pi kon dat wel maar toen ik op de sticker keek was ze klakkeloos geent met dhppi-Lepto. Dat deed de deur dicht.
Ze heeft bij de andere da een puppy enting dhp gehad, niet ziek geweest en weil heb ik apart laten enten. Geen problemen meer.Nu is ze 12 en genoeg geent vind ik. Dus ent ik niet meer, alleen dat wat ik nodig heb om naar het buitenland te gaan.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door