Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Gilmour
#1975036
Ik wil mijn honden gaan ontwormen met de moedertintuur van Propolis.
Alleen gaan wij in juni 3,5 week na Zweden en dan moeten ze helaas chemisch ontwormd worden.

Is het dan wel verstandig ze nu met propolis te ontwormen?
Kan het uberhaupt kwijt als ze nu met propolis worden ontwormt en straks chemisch?

Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven op mijn vragen.
Door Lizzy
#1975259
Gilmour schreef: Ik wil mijn honden gaan ontwormen met de moedertintuur van Propolis.
Alleen gaan wij in juni 3,5 week na Zweden en dan moeten ze helaas chemisch ontwormd worden.

Is het dan wel verstandig ze nu met propolis te ontwormen?
Kan het uberhaupt kwijt als ze nu met propolis worden ontwormt en straks chemisch?

Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven op mijn vragen.
Hebben ze nu wormen? Anders zou ik wachten tot juni, dan chemisch ontwormen en daarna propolis geven om de darmflora weer op te bouwen.

Wat je bedoeld met "Kan het uberhaupt kwijt als ze nu met propolis worden ontwormt en straks chemisch?", weet ik niet? Bedoel je of het kwaad kan? Nee, kwaad kan het niet, het is alleen zinloos, zo kort op elkaar, tenzij je honden wormen hebben.
Door Gilmour
#1975265
Lizzy schreef: Hebben ze nu wormen? Anders zou ik wachten tot juni, dan chemisch ontwormen en daarna propolis geven om de darmflora weer op te bouwen.

Wat je bedoeld met "Kan het uberhaupt kwijt als ze nu met propolis worden ontwormt en straks chemisch?", weet ik niet? Bedoel je of het kwaad kan? Nee, kwaad kan het niet, het is alleen zinloos, zo kort op elkaar, tenzij je honden wormen hebben.
Nee ze hebben geen wormen, ik deed dit altijd al preventief (helaas chemisch) maar nu ik steeds meer op het forum leest wilde ik op propolis overstappen.
Ik wacht dan even tot na de vakantie en dan ga ik daarna over op propolis.

Bedankt voor je reactie
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door