Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Judith
#195736
hallo,
wat vinden jullie van Smuldier.
Mijn katten vinden alle varianten wel lekker.
Ik lees alleen hier op de site alleen maar over Bandit, Bibi en cb. is daar een reden voor?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#195753
Ik zelf zal geen smuldier voeren ik vind het vieze zooi.
Het lijkt trouwens wel lekker goedkoop maar je moet er ook nog eens veel meer van voeren als van een ander duurder merk.
Door Judith
#195843
Klopt ook op de verpakking staat alleen maar ; vers ingevroren dierenvoedsel, geen kleur geur of smaakstoffen toegevoegd, nog conserveringsmiddelen.
Super kwaliteit.
Dat is allemaal wel goed.
Maar over het vlees zelf staat er niks.
het is er in de smaken kip, hart, vlees,pens en compleet.
Door Lizzy
#195844
Judith schreef: Klopt ook op de verpakking staat alleen maar ; vers ingevroren dierenvoedsel, geen kleur geur of smaakstoffen toegevoegd, nog conserveringsmiddelen.
Super kwaliteit.
Dat is allemaal wel goed.
Maar over het vlees zelf staat er niks.
het is er in de smaken kip, hart, vlees,pens en compleet.
Nou ja, ik persoonlijk vind dat dus wel heel erg sumier. Ik zou graag een analyse zien. En een analyse rapport van een onafhankelijk laboratorium is ook nooit weg. Maar goed, analyse + exacte inhoud zou ik zelf graag willen weten.
Door Judith
#195847
Ik heb net even op hun site gekeken en ben daar niet veel weizer geworden.
Zag wel dat er bij stond :
"geschikt voor menselijke consumptie"
Gatver-de-getver moet daar toch niet aan denken !!!!
Door Eef+Stippels
#196877
De grondstoffen zijn volgens deze site geschikt voor menselijke consumtie, niet het eindproduct! ;)

Maar goed, ik spreek uit ervaring: voordat ik enig verstand van de merken had, voerde ik ook smuldier (dat was eigenlijk het enige merk dat ik kende). Hiervan at Wandor 1500 gram, en van Duck eet hij 1000 gram. Je kunt dus beter een duurder en kwalitatief beter product kopen, dan ben je nog niet per definitie duurder uit.
Door orion
#200839
Judith schreef: hallo,
wat vinden jullie van Smuldier.
Mijn katten vinden alle varianten wel lekker.
Ik lees alleen hier op de site alleen maar over Bandit, Bibi en cb. is daar een reden voor?
ik denk dat dit komt omdat Smuldier geen complete voeding heeft voor katten, voor zo nu en dan er bij vinden die van mij het ook heerlijk, maar je kan het niet alle dagen als maaltijd gaan voeren
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door