Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Urs
#193911
Het volgende wou ik even vertellen. Al ruim een jaar eten mijn katten kvv. Luna poes had blaasproblemen en tobias heeft een verschrompelde nier en een verminderde nierfunctie van de andere. Ben begonnen met Carnibest. Ze gingen zienderogen vooruit. Ben heel blij dat ik de kattenbrokken in de kliko heb gedumpt! Sinds een tijdje ben ik Bandit gaan geven. Het verschil met Cb is dat ze het beter eten, en ik vind dat de katten er nog beter uit zien. Over een aantal weken als alles hier tot rust is gekomen en de aannemer klaar is, de straat klaar is wil ik ze weer laten testen Ben Benieuwd.
Door Truus
#194047
zurca schreef: Ben wel nieuwschierig over dit voer..Heb net op internet al wat gevonden. Maar waar is dit te koop?!
Bij Tannetje toch?
Door Truus
#194049
zurca schreef: Mmmm..dus alleen in A'dam?! Dat is wel een eindje uit de richting..Maar wie weet, als we eens in de buurt zijn..
Bandit is biologische voeding, je ou Tannetje eens kunnen mailen.
Door Kefraya
#194164
zurca schreef:
Dat zal ik zeker eens doen ;)
Je kunt ook direct aan Bandit mailen: ik had vrijwel onmiddellijk antwoord met een adres redelijk in de buurt!
(ik woon in de omgeving van Utrecht)

Liesbeth
Door rob
#194212
Weet niet waar je woont, maar hier bij het dierenpension Brammelo in haaksbergen verkopen ze het ook...train daar namenlijk en daar zijn ze wel erg in voor vers en rauwe voeding.


Eucalipta
Door Loeka
#194580
Ook hier zijn ze dol op Bandit. Vooral 1 van de poezen. Het is een stuk grover dan CB en dat vindt zij makkelijker eten. Kan ze lekker kauwen. Bij CB zit ze vaak zo ontzettende te mieren en te mutsen met het eten. :-X

Oja, in Rotterdam is het ook te koop.
Laatst gewijzigd door Loeka op di 26 okt 2004, 18:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Loeka
#194642
Rob's dierenshop op de Slinge, bij Plein 1953. Voor de deur betaald parkeren, net om de hoek gratis! ;D

Oja, Rob's dierenshop heeft ook een filiaal in Spijkenisse. Maar of het daar ook verkocht wordt weet ik niet.
Laatst gewijzigd door Loeka op di 26 okt 2004, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door zurca
#194682
Loeka schreef: Rob's dierenshop op de Slinge, bij Plein 1953. Voor de deur betaald parkeren, net om de hoek gratis! ;D

Oja, Rob's dierenshop heeft ook een filiaal in Spijkenisse. Maar of het daar ook verkocht wordt weet ik niet.
Loeka, Bedankt!! Tjee.. de Slinge daar zijn we in 20 minuten naar toe gereden...Ik zal zeker eens gaan kijken! Ben nu al benieuwd wat ze er hier van zullen vinden ;)
Laatst gewijzigd door zurca op di 26 okt 2004, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Loeka
#195053
Grappig zeg, dan woon je vlak bij mij :D

Ik heb vorige week de vriezer daar flink leeg gehaald(het kattenvak). Is dat niet zo moeilijk omdat ze niet heel veel hebben liggen voor de kat. :P

Ik heb nog aan de verkoopster gevraag of het kattenvoer "een beetje verkocht" wordt. Het liep niet zo heel hard zei ze, maar er zijn wel een aantal mensen die het kopen. Verbaast me dat eigenlijk niet, want het is volgens mij de enige in de omgeving die het verkoopt ::)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door