Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door hermi
#193033
Sinds ik met mijn Bull aan het barfen ben, drinkt hij helemaal niet.
Zou er genoeg vocht in zijn eten zitten???
Door MarijeJoanne
#193039
Of er genoeg inzit weet ik niet, maar wel dat er veel meer inzit dan in brokken (en dat je sowieso ff moet uitkijken na het botten voeren, dat ze dan niet teveel mogen drinken, eventueel de bak weghalen).

Maar drinkt hij echt helemaal niet dan?
Niet uit de waterbak, niet uit de plantenpotten (zodra wij de planten water geven, staat Gizmo erbij en zodra we klaar zijn, lebbert Gizmo die ff vakkundig na ;D ), niet buiten uit een waterplasje of sloot oid?

Ben je bang dat hij echt te weinig krijgt, gewoon wat door zijn eten heen doen, vleesvocht (als je ontdooit komt er altijd sap uit, dat bedoel ik) is een hele goeie.
Is vocht en dan raak je echt niks kwijt van het vlees.
Door An
#193068
Ik weet niet hoe lang je aan het barfen bent maar de eerste maand ofzo ververste ik het water ook enkel voor de schone schijn. Zo langzamerhand hebben ze de drinkenbak terug ontdekt. Nog niet vergelijkbaar hoor met toen ze brokken aten maar ze drinken wel is een keertje als ze hem per ongeluk tegen komen ;)
Door casangio
#193089
hiero ook hetzelfde. Trouwens mijn ries dronk vroeger zowat de ganse bak met water leeg, als ie kon. Nu doet ie dat gelukkig niet meer. Het vlees geeft blijkbaar genoeg vocht.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#193314
Yep, hier ook zo, Gitte haar bak ververs ik ook elke dag, maar ze drinkt er amper uit, in vers voer zit voldoende vocht. ;)
Door Truus
#193401
Hier drinken ze ook amper, we vullen de bakken telkens met verswater maar vaak voor niks.
Toen de oudste hond nog brokken kreeg, slobberde hij heel wat water op maar dat is nu voorbij.
Door jeanne
#193402
pffffffffff, ik had laatst een emmer met sop met vieze onderbroekjes in de badkamer staan, trekt Sil die hele emmer met vies sop om :-X :-X :-X
Kijk, dan vinden ze water wel weer leuk :-\
Door Truus
#193403
jeanne schreef: pffffffffff, ik had laatst een emmer met sop met vieze onderbroekjes in de badkamer staan, trekt Sil die hele emmer met vies sop om :-X :-X :-X
Kijk, dan vinden ze water wel weer leuk :-\
;D ;D Sil wou je alleen maar helpen ;)
Door bernerfan
#193405
jeanne schreef: Hier word ook amper gedronken, die emmer staat gewoon voor de sier buiten ::)
ja maar kan hij er dan wel als hij binnen is? ::) ;D
Door bernerfan
#193407
bernerfan schreef: ja maar kan hij er dan wel als hij binnen is? ::) ;D
kan hij er dan wel bij ...pff ???
Door Lizzy
#193408
Brutus drinkt wel. Maar vooral omdat hij drinken gewoon leuk vindt. Maar er gaan dagen voorbij dat Pinkel eigenlijk helemaal niet drinkt. Behalve als de verwarming binnen hoog staat of als het buiten warm is of als zij echt veel beweging heeft gehad. Maar anders drinkt zij dus gewoon hele dagen niet. Ik denk (nee weet) dus dat het voer wat jij je hond geeft gewoon voldoende vocht bevat.
Door jeanne
#193413
bernerfan schreef: ja maar kan hij er dan wel als hij binnen is? ::) ;D
daarom hebben wij een hondenluik ;D
en ben ik van die kwijlsporen af in de keuken, want voordat ze binnen zijn ze wel uitgekwijlt ;)
Laatst gewijzigd door jeanne op zo 24 okt 2004, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door bernerfan
#193421
jeanne schreef: daarom hebben wij een hondenluik ;D
en ben ik van die kwijlsporen af in de keuken, want voordat ze binnen zijn ze wel uitgekwijlt ;)
ah natuurlijk ;D, was al ff bang dat je je dieren aan t mishandelen was ::) ;) ;D
Door bernerfan
#193422
bernerfan schreef: ah natuurlijk ;D, was al ff bang dat je je dieren aan t mishandelen was ::) ;) ;D
en zoo is t ook voor iedereen duidelijk ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door