- di 01 feb 2011, 15:02
Vannacht was het best pittig. Femke had behoorlijk wat pijn, en ze heeft dan ook om half vijf al een pijnstiller gehad. Ze was de hele nacht een beetje onrustig met piepen en kreunen.
Maar na de pijnstiller, wat eten en wat drinken, wilde ze wel even naar buiten. Daar heeft ze een grote plas gedaan en toen werd ze rustig.
Boris is gewoon even de weg kwijt want zijn baas is nu lichamelijk even niet aanwezig, en ze ruikt ook erg raar natuurlijk.
Ben vanmorgen wezen opppassen bij de dochter van mijn vriendin.
Zij heeft 3 weken geleden een zware rugoperatie ondergaan en ligt nu helemaal plat. Mijn vriendin werkt en als het nodig is zou ze haar werk opgeven, maar ik heb vorig jaar al toegezegd dat ik 1 ochtend bij Esther zou komen, en haar man is ook een dag thuis en de rest kan ze opvangen door vrij nemen of thuis te werken.
Ik had dit natuurlijk niet voorzien. Maar Femke is vanmorgen met me (in de reisbench) mee geweest. En daar heeft ze naast me op de bank gelegen. Ze heeft huiswerk aardrijkskunde aan moeten horen en naar GTST moeten kijken. Lukte prima.
Femke loopt zo min mogelijk, eigenlijk niet dus. En als ze loopt, dan loopt ze op 3 pootjes.
De da-assistente is net nog langs geweest (wat een superservice!).
Ik had gisteren de riem laten liggen, en ze zou iets moois maken van het haar van Femke wat was afgeschoren. Zo kon ze gelijk Femke nog even checken.
Alles zag er goed uit. Ze heeft nog even iets over de wond verteld, dan het nog dik kon worden en dat het (blauw en dik) ook nog kon zakken naar de onderkant.