Jeetje zeg...wat een naar mens!

Ik kan me heel goed voorstellen dat je dan helemaal weer in de rats zit.
Maar ik denk dat heel wat mensen op dit forum in meer of mindere mate dit hebben gehad toen ze net met barf begonnen. Ik ook in ieder geval: Ik was nog hartstikke onzeker over hoe en wat? En of ik het wel goed deed..en kreeg van allerlei kanten te horen: Man, dat komt niet goed. Weet je wel wat je aan het doen bent..Wat! geef jij hem botten..das hartstikke slecht! Enz. enz. Als je dan al niet stevig in je schoenen staat (en dat sta ik in zulke gevallen dus niet), is dat heel moeilijk om mee te dealen. Maar ik heb doorgezet en ik ben blij dat ik dat gedaan heb!
En ik weet zeker dat jij dat ook zal zijn!
Dit forum is echt super...en ik zou gewoon bij elke twijfel die je voelt, gewoon aan de bel trekken hier. Niet blijven dubben met een naar gevoel.
Ik las net in één van de reacties over een hondje die stiekum brokken had gegeten van de grotere reuen en een dik buikje kreeg.
Das met Raiko dus ook gebeurd. Alleen had hij ze niet stiekem gejat, maar had ie ze van mij gekregen. (Doordat ik zo onzeker was gemaakt). Mijn hemel! Hij kreeg een buik als een ballon..keihard! Niet normaal....Zo zielig! En ik voelde me hartstikke schuldig!
Toen gingen mijn ogen helemaal open...geen brok meer..no way!
O, en nog even over Kemi 's gewicht. Je zou haar percentage best wat omhoog kunnen schroeven. Maar maak je niet al te grote zorgen. Ik heb Raiko's paspoort er eens bij gepakt en Raiko was met een week of acht 3,8 kilo. Ook niet al te zwaar dus. En hij groeide maar heel langzaam. Maar de DA vond dat juist geweldig. Zag ze liever zo dan met te veel puppy vet.
En uiteindelijk is Raiko ook gewoon geen heel grote reu geworden. Hij is nu 19 maand en weegt 30 kilo. Maar t'is zeker geen iel hondje. Hij is alleen gewoon niet zo hoog.
Ik ben blij voor je dat jullie een betere opvang hebben gevonden. Kan me voorstellen dat je Kemi daar niet met een gerust hart had heen gebracht.