Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door jeanne
#19053
Als ik nu smorgens carnibest ga geven en 's avonds zelf iets klaarmaak, moet ik dan iets van vit. gaan toevoegen, of krijgt ze dan nog voldoende binnen?
Ik dacht 1 keer per week een groot bot met vlees, en 1 keer per week kippevleugeltjes of nekjes, als calciumbron?
Verder 1 keer hart met vlees en groenten, 1 keer lever met vlees met groenten, 1 keer vis met groenten, en 2 keer kalfs of ander vlees.
Kan dit zo? ???
Door roger
#19054
<<Als ik nu smorgens carnibest ga geven en 's avonds zelf iets klaarmaak, moet ik dan iets van vit. gaan toevoegen, of krijgt ze dan nog voldoende binnen?<<


Jeanne, als je varieeert, varieerdt en varieert, en nadien nog eens afwisseld met iets anders , moet je je kompleet geen zorgen maken om gelijk welke tekorten met 's morgens Carnibest " en 's avonds......."variatie" 8) 8) 8)


Gr.
Roger.
Door jeanne
#19055
Ja, ik weet het, als het om mijn eigen hondje gaat he ;)
dan ben ik zooooooooo onzeker, stom he?
Vind het steeds leuker gaan worden om iets klaar te maken, zo van, wat zullen we vanavond eens in de bak gooien ;)
Thanks
Door roger
#19057
<<Ja, ik weet het, als het om mijn eigen hondje gaat he ;)
dan ben ik zooooooooo onzeker, stom he?<<


Neen Jeanne, dat is een bewijs dat je met de gezondheid van je hond begaan bent , en das positief.

Die vele vragen van de baasjes die overstappen van brok naar vers zijn niet meer
dan "ontgiftigingsverschijnselen " van een jarenlange hersenspoelingsprocedure van de brokken industrie.


c'est tout.


howdoe.

Roger.
Door Marie
#19058
Inderdaad hersenspoelingen. Vandaag in de dierenwinkel: `Geef je alleen vervlees voeding en helemaal geen brokken??, dat kan niet hoor! Dan krijg je tekorten!´. Nou vraag ik je, tekorten door te weinig brokken!!! hahahaha, ik ging er maar niet eens meer tegenin. Mensen kunnen niet meer logisch nadenken.
Door jeanne
#19059
roger schreef:
Neen Jeanne, dat is een bewijs dat je met de gezondheid van je hond begaan bent , en das positief.



howdoe.

Roger.
Thanks again :-*
heb net nog snel lamshartjes uit de vriezer gehaald, en de carnibest terug de koelkast in. Hihi
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door