Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door MarcovA
#1901852
Wie heeft zijn pup homeopatisch begeleidt bij de entingen?
Wij zijn dit van plan te gaan doen, dus horen graag wat ervaringen.

Groetjes, Marco

ps. heb al gezocht in de zoekfunctie, maar heb geen antwoorden kunnen vinden op mij vraag.
#1902278
Ik heb het tot nu toe nooit gedaan bij pupentingen omdat ik toen nog niet genoeg wist.

Nu als ik nu weer een pup krijg dan laat ik apart vacineren en zal ik nosodes geven. Dit doe je een dag van te voren geven 1x, op de dag van de enting 1x en een dag erna.

Ik heb het laatst al wel bij de rabies gedaan en geen last gehad van de enting.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1902279
Tika heeft een blaasontsteking en een oogontsteking gekregen na haar 9 weken enting. (gegeven na titer bepaling)
Toen ze later de rabiës enting heeft gehad bij Tannetje, heeft ze ondersteuning gehad met homeopathische korrels, en heeft ze geen ent reactie gehad. Ik kan het je dus aanbevelen!
#1907295
Bedankt voor jullie reacties en het delen van jullie ervaringen!

Ben toevallig van de week met onze kat Bommel naar een nieuwe DA geweest, ter beoordeling of zijn tandplak verwijdert moet worden. Deze DA heeft tevens de opleiding voor Homeopathie gevolgd en dus heb ik haar maar meteen gevraagt om advies!

Zij zei tegen mij dat ze dat graag per enting beoordeeld! Als bij de eerste enting blijkt dat er geen bijzondere reacties zijn en het verder een goed gezond hondje is, raad zij niet aan om vooraf te ontstoren. Mocht blijken dat er wel reacties zijn, dan uiteraard wel onstoren bij volgende entingen!!

Ze klonk in haar advies heel "echt" en heb dus wel vertrouwen in haar.
We gaan het zien!!

Gr. Marco
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door