Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door casangio
#188057
Gisteren weer lekker gewandeld met de Club in Noordwijkerhout. Na de wandeling restaurant ingedoken met honden, waar ze ook een versnapering voor de viervoeters hadden. Wel lief maar het hoeft echt niet. Het waren.......inderdaad brokjes. En wat denken jullie........
De brokjes werden voor we ze konden weghalen snel verorbert, net alsof het een stuk lamsrib was wat ze het lekkerst vinden. Gadsamme, wat een teleurstelling. En wiji maar willen geloven dat ze geen brokjes meer lusten. Wel dus en ze eten ze met veel smaak op. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( Het waren er gelukkig niet zoveel, dus ik gun ze dat smaakje nog best wel, maar toch............................. zelfs de hond die nog nooit brokken had gegeten wist niet wat hem overkwam.......... tju, tju, tju :( :( :( :( :( :( :( Vanochtend at onze ries sinds tijden weer meteen zijn vlees weer op. Zou ie dan toch het verschil merken.................... ;D ;D ;D ;D ;) ;) ;) ;)
Door Peet
#188059
Nou ja.....het is natuurlijk niet zo dat brokjes puur gif zijn, laten we wel wezen. En afwisseling doet nou eenmaal eten, nietwaar? En daarbij zitten er natuurlijk erg lekkere smaakstoffen in die brokjes... ;)...en ze hebben honger na zo'n flinke wandeling.....en het zijn eigenlijk gewoon ondankbare mormels... :P ;D
Gebruikersavatar
Door Nitus
#188063
;D ;D, tja dat verbaasd me niets hoor ;), mijn hond vind brokjes ook errug lekker. Ze eet gewoon alles wat ik haar voorzet ;D. En wat ze op straat vind aan eikeltjes, beukenootjes, tamme kastanjes (deze allemaal het liefts geplet door autobanden), paardenstront, koeienvlaaien, héél soms hondedrollen, kots en weet ik veel wat er soms in de struiken gegooid word.... :-X, dan vind ik brokjes nog helemaal niet zo erg ;) ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#188065
CaSanGio schreef: Gisteren weer lekker gewandeld met de Club in Noordwijkerhout. Na de wandeling restaurant ingedoken met honden, waar ze ook een versnapering voor de viervoeters hadden. Wel lief maar het hoeft echt niet. Het waren.......inderdaad brokjes. En wat denken jullie........
De brokjes werden voor we ze konden weghalen snel verorbert, net alsof het een stuk lamsrib was wat ze het lekkerst vinden. Gadsamme, wat een teleurstelling. En wiji maar willen geloven dat ze geen brokjes meer lusten. Wel dus en ze eten ze met veel smaak op. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( Het waren er gelukkig niet zoveel, dus ik gun ze dat smaakje nog best wel, maar toch............................. zelfs de hond die nog nooit brokken had gegeten wist niet wat hem overkwam.......... tju, tju, tju :( :( :( :( :( :( :( Vanochtend at onze ries sinds tijden weer meteen zijn vlees weer op. Zou ie dan toch het verschil merken.................... ;D ;D ;D ;D ;) ;) ;) ;)
Hier hebben we er wel een paar die als je een bak brokken neerzette (toen ze al lang en breed op het vers zaten) dat je zo'n blik kreeg van.....jaaaa, en waar is mijn eten. Dat is vooral leuk met diegene waar me mee showen. Overal staan bakken met brokken en vallen veel honden daarop aan, Broer bekijkt ze niet eens, herkent het niet meer als eten.
De laatste keer dat ze hier brokken hadden hebben de meesten ze laten staan in het kader van, morgen waarschijnlijk weer echt eten, dus wachten we daar maar op.

Misschien heeft Ries de brokjes wel uit beleefdheid aangepakt ::)
Door Lizzy
#188073
Ik vind honden gewoon vieze vreetschuren. Brutus vreet een bak brokken ook op hoor, net zo makkelijk. Want tenslotte is het in de verte eetbaar en alles wat in de verte eetbaar is: eet tie op ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#188089
Lizzy schreef: Ik vind honden gewoon vieze vreetschuren. Brutus vreet een bak brokken ook op hoor, net zo makkelijk. Want tenslotte is het in de verte eetbaar en alles wat in de verte eetbaar is: eet tie op ::)
Vieze vreetschuren ::) ::)jouw honden dan hé, die van mij hebben ondertussen wel smaak onwikkeldAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Door Elvira
#188247
Een paar weken geleden ben ik met vrienden naar het strand geweest. Ze hebben ook een golden. 's-morgens wou Zingaro natuurlijk niet eten, hij had door dat er wat op de planning stond. Na een flinke strandwandeling geprobeerd of hij wou eten, maar hij wou niet. Daarna Sluis en Groede bekeken.'s-Avonds gingen we eten en wilden we eerst de honden eten geven. Hij wou weer niet, maar de andere golden kreeg brokken en die leken hem veel lekkerder. Dus : hij heeft de brokken gegeten en de andere golden zijn carnibest. Je zou hem toch ?
Door Jolly
#188362
bij sommige restaurants staat er gewoon zo'n grote bak met brokken en water ernaast. :-\ Het water is natuurlijk prima maar die brokken kunnen ze wel weglaten, heb er ooit eens bij Van der Valk ook opgewezen dat er honden zijn met allergien en speciale dieeten, als die er langs lopen en in een onbewaakt ogenblik ook even een hapje nemen , hebben ze misschien wel in een mum van tijd diarree, dat werkte bij de mensen van VdValk wel ;D, die hadden geen zin om eventuele honden zooi op te ruimen, dus toen is die bak met brokken daar verdwenen, maar niet overal is dat zo hoor. helaas
Door jeanne
#188390
Jolly schreef: bij sommige restaurants staat er gewoon zo'n grote bak met brokken en water ernaast. :-\ Het water is natuurlijk prima maar die brokken kunnen ze wel weglaten, heb er ooit eens bij Van der Valk ook opgewezen dat er honden zijn met allergien en speciale dieeten, als die er langs lopen en in een onbewaakt ogenblik ook even een hapje nemen , hebben ze misschien wel in een mum van tijd diarree, dat werkte bij de mensen van VdValk wel ;D, die hadden geen zin om eventuele honden zooi op te ruimen, dus toen is die bak met brokken daar verdwenen, maar niet overal is dat zo hoor. helaas
had je ook even kunnen zeggen dat honden van een vers biefstukje niet aan de schijt komen ;D Had er de volgende keer misschien wel een vers bieflapje ingelegen, hihi
Door casangio
#188466
yalla schreef: Maar werden die brokjes zo maar aan de honden gegeven dan, zonder het jullie te vragen ???
Ze werden op iedere tafel gelegd. Omdat ik dacht dat de honden geen brokken meer zouden lusten heb ik ze niet meteen weg gehaald. Ze lagen niet in het midden dus onze ries kon er bij en tijdens het pikken vielen er een paar op de grond zodat de andere ook wat had.
Het waren er gelukkig niet veel een stuk of vijftien, ik denk niet de moeite waard om diarree te krijgen, hadden ze ook niet vandaag.
Door casangio
#188473
jeanne schreef: had je ook even kunnen zeggen dat honden van een vers biefstukje niet aan de schijt komen ;D Had er de volgende keer misschien wel een vers bieflapje ingelegen, hihi
Een lap pens zou natuurlijk het betere werk zijn ;D ;D ;D ;D ;D
Door tieneke
#188582
Lizzy schreef: Ik vind honden gewoon vieze vreetschuren. Brutus vreet een bak brokken ook op hoor, net zo makkelijk. Want tenslotte is het in de verte eetbaar en alles wat in de verte eetbaar is: eet tie op ::)
Tinus vreet de laatste weken gewoon heel de vuinisbak leeg! >:(
Vuinisbak barricaderen helpt ook niet echt :-\
Op zijn flikker geven helpt helemaal niet,iedere keer gaat zijn gigantische grote donkere kop de vuilnisbak in ongeacht grote mond....maakt hem allemaal niets uit ::) ::)
Een leeg zakje van de Cb,eierschillen,plasticverpakking van vlees etc,echt alles sleurt ie eruit.................
Mijn man roept de laatste weken alleen maar:je bent een varken!!!!! :P
Door Truus
#188594
tieneke schreef:
Tinus vreet de laatste weken gewoon heel de vuinisbak leeg! >:(
Vuinisbak barricaderen helpt ook niet echt :-\
Op zijn flikker geven helpt helemaal niet,iedere keer gaat zijn gigantische grote donkere kop de vuilnisbak in ongeacht grote mond....maakt hem allemaal niets uit ::) ::)
Een leeg zakje van de Cb,eierschillen,plasticverpakking van vlees etc,echt alles sleurt ie eruit.................
Mijn man roept de laatste weken alleen maar:je bent een varken!!!!! :P
Geen Nollebakmonster maar een vuilnisbakmonster dus ;D
Kun je er geen flinke stoeptegel op leggen?
Laatst gewijzigd door Truus op ma 18 okt 2004, 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door