Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Rosita Compagner
#185339
Inmiddels lees ik het voor een tweede keer....... De in het leven geroepen
'week van het huisdier' zal in 2005 het onderwerp "Uw huisdier goed
gevoed?!" krijgen..........

Nu zou het toch erg leuk zijn als het onderdeel VERSE voeding voor hond en
kat daar een substantieel aandeel zou kunnen krijgen. Via
www.weekvanhethuisdier.nl zijn in ieder geval de initiatiefnemers te
bereiken. De week zal in Mei plaatsvinden en deze info staat nog niet op
genoemde site maar heb ik uit het Dibevo vakblad.

Wie springt hier in/op?

Rosita
Levi - Flipper - Nike - Josephine
Cheeky - Tickles - Chablis
en 1 PWD-F........... Frank's Fado;-))


MSN rosita@trimsalonacompagner
www.trimsalonacompagner.nl

de gezelligste lijst op hondengebied;
http://groups.yahoo.com/group/kynoXL

" Never argue with idiots. They drag you down to their level then beat you
with experience"
Door Lizzy
#185351
Rosita Compagner schreef: Inmiddels lees ik het voor een tweede keer....... De in het leven geroepen
'week van het huisdier' zal in 2005 het onderwerp "Uw huisdier goed
gevoed?!" krijgen..........

Nu zou het toch erg leuk zijn als het onderdeel VERSE voeding voor hond en
kat daar een substantieel aandeel zou kunnen krijgen. Via
http://www.weekvanhethuisdier.nl zijn in ieder geval de initiatiefnemers te
bereiken. De week zal in Mei plaatsvinden en deze info staat nog niet op
genoemde site maar heb ik uit het Dibevo vakblad.

Wie springt hier in/op?

Rosita
Levi - Flipper - Nike - Josephine
Cheeky - Tickles - Chablis
en 1 PWD-F........... Frank's Fado;-))


MSN rosita@trimsalonacompagner
http://www.trimsalonacompagner.nl

de gezelligste lijst op hondengebied;
http://groups.yahoo.com/group/kynoXL

" Never argue with idiots. They drag you down to their level then beat you
with experience"

Hoi Rosita!
Wat moet er dan precies gebeuren?
Groetjes, Lizzy
Door Rosita Compagner
#185364
eh........ er 'moet' contact gezocht worden met de organisatie en met hen rond de tafel over de invulling zien te komen? Reken erop dat de brokkenfabrikanten nu de grootste vinger in de pap hebben.
Gebruikersavatar
Door chooky
#185367
De brokkenfabrikanten (ik zag in de gauwigheid al Iams, whiskas, etc) sponseren volgens mij ook, dus het zal erg moeilijk zijn om ertussen te komen.
Maar is het geen idee om een soort van zeer algemene folder te maken over het voeren van versvlees en die te proberen uit te delen bij en aan verschillende dierenwinkels.
Door Lizzy
#186512
Rosita Compagner schreef: eh........ er 'moet' contact gezocht worden met de organisatie en met hen rond de tafel over de invulling zien te komen? Reken erop dat de brokkenfabrikanten nu de grootste vinger in de pap hebben.
Ik zit me op site rot te zoeken naar een email adres/telefoonnummer maar kan niks vinden..... :-\
Gebruikersavatar
Door Angelique
#186529
Lizzy schreef:

Ik zit me op site rot te zoeken naar een email adres/telefoonnummer maar kan niks vinden..... :-\
Is dit wat?

Voor vragen over de organisatie van de Week van het Huisdier: Animaux, 035-6239479 / E-mail: [email protected]
Door Lizzy
#186536
Angelique schreef:

Is dit wat?

Voor vragen over de organisatie van de Week van het Huisdier: Animaux, 035-6239479 / E-mail: [email protected]
Stond zeker op de site en ik niet goed gekeken...? :-\. Sorry! En bedankt. Ik zal ze eens gaan emailen.
Door jeanne
#187031
chooky schreef: De brokkenfabrikanten (ik zag in de gauwigheid al Iams, whiskas, etc) sponseren volgens mij ook, dus het zal erg moeilijk zijn om ertussen te komen.
Maar is het geen idee om een soort van zeer algemene folder te maken over het voeren van versvlees en die te proberen uit te delen bij en aan verschillende dierenwinkels.
nou, lijkt me toch wel meevallen, ik zag in het voorbijgaan de trimsalon van Rosita ook staan.
Kan Tannetje niet iets doen, met haar Bandit?
En iedereen die carnibest of bibi verkoopt?
(hm, je kan slechts met een standje carnibest of bibi voor de deur van een dierenwinkel gaan staan, hihi, alhoewel, waarom niet?, hoop folders uitdelen, de honden laten proeven, en alle vragen beantwoorden waarom vlees voeren beter is als brokken ;D, maar of alle dierenspeciaalzaken om ons zitten te springen????????? :-\)
Gebruikersavatar
Door chooky
#187147
jeanne schreef: nou, lijkt me toch wel meevallen, ik zag in het voorbijgaan de trimsalon van Rosita ook staan.
Kan Tannetje niet iets doen, met haar Bandit?
En iedereen die carnibest of bibi verkoopt?
(hm, je kan slechts met een standje carnibest of bibi voor de deur van een dierenwinkel gaan staan, hihi, alhoewel, waarom niet?, hoop folders uitdelen, de honden laten proeven, en alle vragen beantwoorden waarom vlees voeren beter is als brokken ;D, maar of alle dierenspeciaalzaken om ons zitten te springen????????? :-\)
In Zeist zit een dsz die cb verkoopt (bij mij om de hoek!!!! ;D ;D ;D) en een ander die veel andere merken verkoopt (ahv, duck, energique, runner). Misschien dat we met dat soort dsz kunnen praten?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door