Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Kefraya
#184913
Hoi allemaal,

daar ben ik weer met een gekke vraag...
Ik lees in jullie mails steeds over Bandit en Bibi. Nu heb ik via het e-mailadres op de site van Bibi een week geleden info gevraagd, maar nog niets gehoord. Waar kopen jullie deze producten eigenlijk?
CB is bij ons geen succes, dat lusten mijn poezemeiden echt niet.

Verder ook goed nieuws: poes Kefraya heeft de smaak van rauwe kip te pakken! Ze at eerst alleen vlees, geen botten. Nu heb ik op jullie aanraden en tips een vleesmolen gekocht, voor het eerst een flinke portie rmb's gemalen en gemixt (kippenvleugels, kipdelen en wat levertjes) en dat ligt nu op haar bordje (na een paar dagen droge brokken om haar extra enthousiast te maken). Ben benieuwd of het vanavond op is! Poes Cleo, die tot nu toe niks van rauw wilde, eet ook al een paar kleine hapjes mee!

Of zal ik dat kvv maar laten zitten en kijken of ik ze langzamerhand ook andere dingen dan kip kan krijgen? Ik ben echter zo bang dat ik het nog niet goed doe en dat ze tekorten krijgen... Kvv lijkt dan veiliger.

Groetjes,
Liesbeth

Barfplaats wordt gesponsord door