Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ElinevKa
#1847
nou zeg!
alles gaat goed naar wens qua eetpatroon etc.
maar sinds een paar dagen eet de golden opeens alleen het vlees of bot of vis uit de bak en probeert zoveel mogelijk om de groenteprut heen te eten.

die prut wisselt van samenstelling, maar kan dit voorkomen??

zou het helpen als ik er wat yoghurt doorheen gooi?
Door Janet
#1848
Kun je de groenteprut niet mengen met vleesprut? Bot er uit, vlees in de blender? Of gehakt of zo.
Je kunt het idd ook mengen met yoghurt, een eitje, fijngeprakte sardientjes uit blik e.d.
Door ElinevKa
#1849
Dat is een idee, maar juist met sardines of vlees
vind ik het zo fijn dat het niet in de blender gaat..
zijn ze nog even bezig ermee.
Sardines gaan bij mij door de helft en hup..in de bak.

eitje had ik al geprobeerd.. vanavond eerst maar met yoghurt proberen.. :P
Door Ink
#1850
Hoeveel gram geef je (ongeveer)? Bij Sam is het tegenwoordig max een ons en dan goed door bv (een ons of 4) gehakt, kipfilet, dat soort spul heen geroerd. Groente met bv kipvleugels kan ik al helemaal op m'n buik schrijven. En dan NOG presteert ie het af en toe om z'n vlees op te eten en de groente in de randjes van de bak te laten zitten.
Door 202spots
#1851
die prut wisselt van samenstelling, maar kan dit voorkomen??
***
prut (de ~)
1 koffiedik
2 modder
3 [inf.] brijachtige saus of eenpansgerecht***

Misschien vinden ze het lekkerder als je het Groente MIX noemt inplaats van prut??? :-/
Door 202spots
#1854
Sorry..maar als ik prut lees,of hoor..
dan krijg ik 'n vieze smaak in me mond :o
Prut is voor mij de prut in de gootsteen,de prut in de dakgoot,prut in de natte stoeprand...
prut is ONsmakelijk!!!
Mijn honden eten GEEN prut,maar 'n heerlijke MIX van verse groentes of fruit. ;)
Door sylvia
#1855
Sorry..maar als ik prut lees,of hoor..
dan krijg ik 'n vieze smaak in me mond :o
Prut is voor mij de prut in de gootsteen,de prut in de dakgoot,prut in de natte stoeprand...
prut is ONsmakelijk!!!
Mijn honden eten GEEN prut,maar 'n heerlijke MIX van verse groentes of fruit. ;)
voor het gehoor kom ik liever bij jou eten dory ;D maar prut of mix mijn dames maakt het niets uit,ik gooi eten in de bak en de dames eten het op ,hoe ik het ook noem.
Door ElinevKa
#1857

***
prut (de ~)
1 koffiedik
2 modder
3 [inf.] brijachtige saus of eenpansgerecht***

Misschien vinden ze het lekkerder als je het Groente MIX noemt inplaats van prut??? :-/


Mijn honden zijn uitermate intelligent, spreken 3 talen, lezen de krant en doen de afwas, maar dit onderscheid begrijpen ze niet. ;D

zodra alles uit de blender komt IS het ook een prut, en niet vies! de mix zelf vind ik in de bak zitten; een mix van vlees, groente/fruit , yoghurt, eitje etc
Door avalon
#1858
Wat zijn mijn honden dan makkelijk ze eten de groenten ook zonder vlees. spercieboontjes zijn al op voordat ik er vlees bij doe. Als we kipfilet hebben gebruik ik de boullion over het eten door het afkoelen trekt het in de groenten dat vinden ze heerlijk.
Door 202spots
#1859
Sorry..maar als ik prut lees,of hoor..
dan krijg ik 'n vieze smaak in me mond :o
Prut is voor mij de prut in de gootsteen,de prut in de dakgoot,prut in de natte stoeprand...
prut is ONsmakelijk!!!
Het gaat er alleen om dat ME,MYSELF & I het woord "PRUT" gewoon onsmakelijk vind klinken.
Omdat mijn honden het lekker vinden,geef IK liever de benaming MIX.
Als je het prut of prak of brij noemen.....dan moet je dat voor jezelf besluiten.
Maar MIX vind IK persoonlijk veel beter dan "klinken" dan PRUT.
That's all.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door