Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Loeka
#184284
Hoi allemaal,

Gisteren heb ik mijn bontvrienden voor het eerst Bandit voorgeschoteld. Nou dat is wisselend ontvangen!

Eén heeft het gewoon links laten liggen, de anders zat nog erger dan normaal te smekken 8) De andere twee vonden het wat grof geloof ik, maar hebben met gepaste tegenzin het toch wel op.

Ik zelf vond het er erg goed uit zien, flinke stukken vlees waar ze moeite voor moesten doen. Misschien dat ze daarom wat minder enthousiast zijn, want de CB soppen ze gewoon weg natuurlijk ;)

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaring
Door boskat
#446325
Hier wil niemand Bandit meer,van de poezen dan,de hond is net een kliko ;D
Ben overgegaan naar Carnibesten dat eten ze wel,zal idd te maken hebben dat het fijner gemalen is ,dat het zo lekker naar binnen schuift:-)
Door Laura1982
#446482
Hier had ik ooit eens Bandit met vis meegenomen... nou mooi niet hoor. Geen 1 kat moest het :-\ Dus dan maar lekker cb en af en toe een blikje almo nature ;)
Door Loeka
#446547
Inmiddels zijn ze er hier behoorlijk gek op. :D Ik neem nu vaak de hondvariant, de kattenvariant is er niet altijd, en ook die gaat goed naar binnen ;)
Door Sylvi@
#446629
2 Van mijn katten eten alles, dus ook de bandit met zeer veel smaak. De andere oude kat, waar ik eigenlijk speciaal de bandit voor had gehaald blieft het niet :-X die wil alleen maar Bibi ???
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door