Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Fijne berichten Lizzy , en ja het is nu een wat zure appel maar hoe beter zo,n revalidatie verloopt hoe beter ze straks weer beweegd en dan is alle ellende snel vergeten hoor .
Wij hebben het met Amber ook allemaal rustig aan opgebouwd , en je moet idd erg streng zijn , Amber vond het hersenwerk gelukkig erg leuk dus dat hebben we veel met haar gedaan .
En idd als ze een bench gewend zijn .... dat is ideaal , zeker als je er meer hebt rondlopen . Wij hebben de bench eigenlijk altijd in de kamer staan , toen Amber helemaal klaar was met revalideren kon ze geen bench meer zien , en dat was wel begrijpelijk . Maar ze vinden het heerlijk hier , deurtje staat altijd open en ze kruipen er eigenlijk allemaal weleens in
Nynke F schreef: Fijn dat het zo goed gaat Lizzy !!!! 

Ik kom je zondag zoenen, dan ben je alvast maar voorbereid  ::) ::)
Gezellig :biggrin2:

Het gaat vandaag weer een beetje beter met Linga trouwens. Ze gaat nu echt sneller lopen (zo snel dat mijn tong op mijn schoenen hangt, aan het eind van de wandeling). Nog 2,5 week te gaan!

Enig idee hoe het na die 6 weken verder moet? Ik bedoel, kan/durf ik haar dan los in de kamer te laten? Ik vind de instructies die we mee hebben gekregen erg mager, eerlijk gezegd....
Nynke F schreef: Heb je geen contact met mw. Krooshof in de tussentijd dan ??

Moet jij Biscuit niet wassen, poederen en borstelen nu ??  ::) ::) ::)
Nee. We kregen instructies op een A-4-tje mee. En dat was het.

Biscuit gaat morgen niet naar de show meis. Ze is niet fit genoeg. Vorige week was natuurlijk de laatste dag van haar loopsheid, bleef ze maar vloeien en sinds dinsdag is daar een fikse tandvleesontsteking bij gekomen. Ik heb met zilverwater en met echinacea extra forte gedruppeld maar het is nog steeds niet over. Sterker nog, het is slechter geworden. Als het maandag niet spectaculair beter is, krijgt ze maandag een AB kuur. Maar ja goed, haar weerstand is duidelijk niet goed genoeg en ze hoort niet thuis op een show, dus ze blijft bij de baas. Jammer voor mij, maar volgens jaar weer een Winner.
Lizzy , als ik het zeggen mag .... nee ! Wees gerust nog maar streng en voorzichtig . Ik heb het hier dus ook eenmaal gehad na een week of 7 dat ik dacht ach ik ben in de kamer en ik houd haar goed in de gaten , even naar de keuken ,en ja hoor bingo ..... madam vond het wel weer eens tijd om op de bank te springen . Gelukkig kon ik haar er nog wel afhalen . Ze gaan zich steeds ""beter "" voelen en denken weer alles te kunnen en maken daar ook erg handig gebruik van  ::) Het is hier ook een keer gebeurt dat haar vriendin dacht zo ik zal je eens even bevrijden uit ""het gevang "" madame  Tessa had dus met haar pootje de deur van de bench open gemaakt . En toen stond er dus nog een bench voor de kleine donderstraal als er even geen toezicht was
Wat "lastig" toch als het zo goed gaat, want dan ga je je inderdaad afvragen hoe dat straks verder moet, hoe je dat rustig op kan bouwen?

Misschien alleen los als jij er zelf de hele tijd bij bent en de andere dames in de bench zitten, zodat ze niet met elkaar gaan lopen dollen?
Borke schreef: Wat "lastig" toch als het zo goed gaat, want dan ga je je inderdaad afvragen hoe dat straks verder moet, hoe je dat rustig op kan bouwen?

Misschien alleen los als jij er zelf de hele tijd bij bent en de andere dames in de bench zitten, zodat ze niet met elkaar gaan lopen dollen?
Nou, inderdaad.... Dat waren dingen waar ik 2 weken geleden nog niet aan dacht maar nu begint dat zeer wel te spelen ja. Dat is op zich een goed idee Astrid, thanks. Pinkel in de bench, Biscuit in de bench en Ling even in de kamer met de bank gebarricadeerd. En dan zo weer langzaam verder uitbouwen.... Volgens mij he, breken ze beter een poot dan zo'n kruisband.
Fijn dat Linga toch weer steeds wat beter gaat zeg, maar moeilijk inderdaad hoe dat rustig op te bouwen.
Bij twijfel zou ik zeker toch nog even contact opnemen met Krooshof.
Beter voorzichtig en goed dan te snel en problemen, maar ja, wat is te snel.
En ging je ook nog aqua therapie met haar doen voor een goede opbouw?

Een dikke knuffel voor je meisje. :-* :-*

En jammer dat Biscuit niet fit is hopelijk knapt ze snel op. :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door