Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#179483
O, shit, hoe schrijf je dat nou ??? ??? :-[ af en toe maakt zich toch bemerkbaar dat ik pas sinds 5 jaar weer in Holland ben en mijn man Duits :-[ :-[ is

Maar mijn vraag heb dus van bovenstaand produkt 6 hele maar dan ook hele grote gekregen.
Is het wat voor Honnie,s??
vind ze natuurlijk zelf ook wel lekker.
Door Peet
#179504
courgette....je bedoelt zo'n groen ding, lijkt een beetje op komkommer met haartjes..... :-X :-X...nou, als ze het lusten, waarom niet?

(ikke niet... :-X)
Door 202spots
#179565
In elke groentemix die ik maak,zitten gegarandeerd courgettes,
Ik heb pas van mijn buurvrouw ook van die hele grote uit eigen tuin gehad,wat ik TEveel had,die heb ik in stukken gesneden,ingevroren,en die gebruik ik in de volgende mix.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#179581
202spots schreef: In elke groentemix die ik maak,zitten gegarandeerd courgettes,
Ik heb pas van mijn buurvrouw ook van die hele grote uit eigen tuin gehad,wat ik TEveel had,die heb ik in stukken gesneden,ingevroren,en die gebruik ik in de volgende mix.
Kun je die dan weer ontdooien en opnieuw invriezen in een andere mix? Of bedoel je dat niet zo.
Door Lizzy
#179609
Ze vinden courgettes hier geweldig! En ze zijn ook zeer gezond. Dus ja hoor, lekker geven!
Door tieneke
#179677
Courgettes zijn heel erg lekker en gezond voor de mens,dus ook voor Honnie :-*
Door 202spots
#179876
Nitus schreef: Kun je die dan weer ontdooien en opnieuw invriezen in een andere mix? Of bedoel je dat niet zo.
Ja hoor,dat kan wel.
De rest van de groentes voor de volgende mix is dan allemaal vers,en dan is het niet erg als de courgettes 'n klein beetje ontdooien wanneer ze gepureerd worden en dan met de nieuwe mix weer opnieuw worden ingevroren.
't Zelfde gebeurd ook met de kalkoen nekken die half ontdooid zijn voordat ik ze kan malen,of de kippenruggen die half ontdooid zijn voordat ik 40 pond ruggen uit elkaar kan halen om met 2 ruggen tegelijk in te pakken en opnieuw invriezen.
Geen probleem hoor. ;)
Gebruikersavatar
Door Nitus
#179912
202spots schreef:
Ja hoor,dat kan wel.
De rest van de groentes voor de volgende mix is dan allemaal vers,en dan is het niet erg als de courgettes 'n klein beetje ontdooien wanneer ze gepureerd worden en dan met de nieuwe mix weer opnieuw worden ingevroren.
't Zelfde gebeurd ook met de kalkoen nekken die half ontdooid zijn voordat ik ze kan malen,of de kippenruggen die half ontdooid zijn voordat ik 40 pond ruggen uit elkaar kan halen om met 2 ruggen tegelijk in te pakken en opnieuw invriezen.
Geen probleem hoor. ;)
Dank u ;), weer wat geleerd :-*.
Door Nelly
#181237
senadance schreef: O, shit, hoe schrijf je dat nou ??? ??? :-[ af en toe maakt zich toch bemerkbaar dat ik pas sinds 5 jaar weer in Holland ben en mijn man Duits :-[ :-[ is

Maar mijn vraag heb dus van bovenstaand produkt 6 hele maar dan ook hele grote gekregen.
Is het wat voor Honnie,s??
vind ze natuurlijk zelf ook wel lekker.
Neem aan dat je courgettes bedoelt Sena. Nou, kan je vertellen dat er hier vlakbij m'n huis een paar velden met courgettes liggen en dat Angel ze, als ze de kans krijgt, van de plant plukt en onder het wandelen opeet. Dus gewoon geven zou ik zeggen. Zelf vind ik ze overigens vooral lekker in pastagerechten en lasagne. :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door