Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door guido
#128783
FF een berichtje over guido de hond met alvleesklierklachten.
Hij eet sinds vier dagen versvoer en het is geweldig!! hij komt nu al ietsje aan, is vol energie, hij vind het lekker, vacht gaat glimmen, en poept netjes!!! Dat had ik niet durven dromen na 5 jaar ellende en dierenarts bezoeken van kapitalen geld!!!! het fijnste vind ik nog dat de hond zich een stuk prettiger voelt en de darmen weer rust krijgen!!! ;D ;D ;D

Thanx allemaal!!

poot guido
knuffel Silvia
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#128786
en nu gewoon "eigenwijs" vol blijven houden ook als is je DA het niet met deze manier van voeden eens;... wat je zelf ziet is toch het beste bewij ;D

Super voor je hond hoor, echt geweldig.
Door Truus
#128787
Hoi Silvia, ik had net in jouw andere topic al gereageerd maar wat een geweldig nieuws is dit zeg. Als dit nu toch zo door mag gaan he, dat zou fijn zijn!!!
Ik weet wel, dat het aanzienlijk beter is voor guido en nu is het nog maar in de beginfase.
Krijgt hij nog wel de medicijnen?
Door tieneke
#129085
Geweldig!
Wat zegt je Da hiervan? ::),
Hij zal de vele bezoekjes nog gaan missen,daar gaat zijn vakantie ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#130711
Harstikke goed joh, ik ben ook heel benieuwd hoe je DA hier op reageerd.
Door Eidos
#131863
Sprak gisteren Sylvia weer en het gaat nog steeds super met Guido :D :D!!
Het gaat eigenlijk alleen maar beter tot nu toe .. de vacht is echt aan het veranderen en begint al mooi zacht te worden en te glimmen.. Hij heeft nog steeds erg mooie ontlasting .. en ook heeft hij niet meer die dringende behoefte om te blijven eten omdat niks echt goed vulde...

Hij krijgt nu 2 keer per dag CB en is dan gewoon voldaan ;D..

Maandag gaan we lading CB 2 halen voor Guido ;D Zal die lieverd vast erg blij mee zijn !!! ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Nitus
#132011
Wat een goed nieuws zeg :D, en ik denk dat Guido idd héél erg blij is met z'n Carnibest ;D
Gebruikersavatar
Door Nitus
#179778
Gaat het nog steeds goed met Guido? Ik ben errug benieuwd (of heet dat nieuwsgierig ;)). Ook of hij nog medicijnen krijgt of dat dat niet meer nodig is.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door