Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Chezzies
#177612
Ik geef mijn honden zo nu en dan een lap pens als maaltijd.
Nu dacht ik ik kan er ook een maaltijd van maken ( krijgen ze minder pens) maar wat doe ik daar nou bij?
Kippenekken, of karkassen en/of wat zouden jullie erbij doen.
Ze eten normaal 4 dagen CB en 3 dgn brok, en krijgen ook wel nekken en karkassen, ik ben er nu aan toe om wat meer te gaan proberen samen te stellen ;)
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#177614
Doggiegirl schreef: Ik geef mijn honden zo nu en dan een lap pens als maaltijd.
Nu dacht ik ik kan er ook een maaltijd van maken ( krijgen ze minder pens) maar wat doe ik daar nou bij?
Kippenekken, of karkassen en/of wat zouden jullie erbij doen.
Ze eten normaal 4 dagen CB en 3 dgn brok, en krijgen ook wel nekken en karkassen, ik ben er nu aan toe om wat meer te gaan proberen samen te stellen ;)

Ik ben maar een barfleek,maar ik zou 1 brokdag vervangen door een penslap dag. En nog een paar nekjes na :-\
Laatst gewijzigd door *Lia* op do 30 sep 2004, 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#177703
Probeer eens kippenvleugels, die je dan nog wel in het bochtje inknipt voor de zekerheid, of lamsribben die zijn ook erg zacht. Je kan er ook een rauw ei bij geven, wat groentes met hüttenkase, of sardientjes.
Keus genoeg dus. Je bent dus aangestoken door het knutselvirus ;), leuk ;D.
Even als voorbeeldje, Gitte geef ik morgenochtend pens met fruitmix en een ei, 's avonds riblappen met kale lamsribben als toetje, dat wordt weer smullen :D.
Laatst gewijzigd door Nitus op do 30 sep 2004, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Marion
#177725
Ik geef 1 keer per week een lap pens als volledige maaltijd ;)
Laatst gewijzigd door Marion op do 30 sep 2004, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door DiNero
#177792
Hier eten ze ook 1x in de week pens, de pens is dan gelijk als een volledige maaltijd en vul ik niet met nog wat anders aan.


Lekker genieten voor je hondjes ;-)
Door Chezzies
#177963
Dus ik kan het net zo goed zo laten gewoon pens en meer niet.

Gisteren at mijn dog het trouwens als een slang op, ze slokte zo hap hap hap die hele lap naar binnen. Ik schrok ervan maar het ging goed. Normaal kauwt ze netjes maar deze keer?
Door bas rouge
#179641
Doggiegirl schreef: Dus ik kan het net zo goed zo laten gewoon pens en meer niet.

Gisteren at mijn dog het trouwens als een slang op, ze slokte zo hap hap hap die hele lap naar binnen. Ik schrok ervan maar het ging goed. Normaal kauwt ze netjes maar deze keer?
Ja, dat ken ik, die lap in 1 keer naar binnen werken. Maar dan wordt het daarna nog wel een paar keer opgegeven. Deed je Dog dat niet?
Door Chezzies
#179754
Ja, dat ken ik, die lap in 1 keer naar binnen werken. Maar dan wordt het daarna nog wel een paar keer opgegeven. Deed je Dog dat niet?
Nee dat deed ze niet, het is allemaal gewoon binnen gebleven ( gelukkig)
Door Lupa
#179831
Lupa zuigt af en toe haar lap pens naar binnen ;D
mientje en tika knagen er aan
Door Lizzy
#179926
Ze krijgen hier pens + gepureerde groente + botje toe of pens + gepureerde groente + rauw eitje met schil. Soms krijgen ze ook wat eendkarkas met een stukje pens. Of kipkarkas met een stukje pens ('s morgens meestal). Vinden ze ook lekker.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door