Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door deja
#1745418
Beau heeft de afgelopen maanden wat lekkende darmen gehad, kreeg het advies om niet te enten.Hij moest in juli zijn inenting dus niet gedaan.
Nou hoor ik eigenlijk van veel kanten helemaal niet meer doen, Beau is een gezonde sterke hond die eigenlijk op de darmen na nooit iets heeft gemankeerd, maar ik dacht gehoord te hebben dat je ze zeker tot 3 jaar aldoor volledig moet enten.
Eigenlijk wil ik het ook niet meer want het komt voor zijn darmen niet ten goede, ik wilde volgend voorjaar dan alleen weil laten prikken.
Graag jullie oordeel.
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#1745432
Als hij als pup alle entingen gehad heeft en met 1 jaar is dat herhaald, dan zou ik 'm alleen nog maar voor Weil enten (als je die wel wil blijven enten).
Als je dat prettig vind kan je voor de zekerheid een titerbepaling laten doen.
Door deja
#1749151
In het eerste jaar 3 x, in mei puppyprik in juli lepto en dhppi in juni da2pvpl2- en verleden jaar in juli lepto en dhppi.
Hoop dat ik het goed heb neergezet.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1749610
Dan heeft hij genoeg gehad. Als hij toen nog gezond was, kun je er vanuit gaan dat het goed is aangeslagen en hij minimaal wel een jaartje of 5 beschermd zal zijn.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door