Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door jeanne
#1704
Zaterdag een groot bot gegeven, zo te zien een heupgewricht, zo'n bot met een grote kogel erop.
Nou, dat vond ze wel lekker! Ze heeft als een gek liggen knagen, dat heb ik nog nooit van haar gezien. Ze wilde niet meer ophouden, zelfs niet toen ik de riem pakte om te gaan wandelen. Ze wilde het bot zelfs mee nemen :). Gisteren en vandaag nog even lekker geknaagt, volgens mij heeft ze nu door wat ze met een bot kan doen ;D Alhoewel, ik moest er eerst wat merg uitpeuteren en dat at ze uit mijn hand, en toen vloog ze als het ware op het bot af. Ik ken haar niet meer terug als ze aan een bot ligt te knagen, ik hoef niet te proberen om het af te pakken hoor! Dan gromt ze, dat heeft ze nog nooit gedaan ???
Nou, zaterdag maar eens kippenekjes proberen of de lamspens............
(straks zit ik nog te barfen, hihi)
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#1705
Super is dat zo'n reactie..... ;D ;D

Ook Bas word er zwaar gelukkig van als ik met zo'n bot aan kom stappen. Dat hele lijf draait van plezier en weet van gekkigheid niet wat ie zal gaan doen.

Als hij aan zo'n bot zit te knagen dan komt ie hem tussendoor nog even aan mij laten zien (en hij loopt te stralen en trots te zijn) en gaat dan weer gauw verder liggen knagen. Wil ik dit bot afpakken dan heeft ie wel de neiging om te gaan grommen ??? (dat deed ie NOOIT) maar daar heb ik sch..t aan want zo'n bot in 1x is echt veel te veel.

De kippevleugel en de -nekjes zijn ook een groot succes, weliswaar is de lol van kortere duur maar hij vind het geweldig ;D

Maar ik snap precies wat je zegt; het is een feestje om het beest zo te zien knagen ;D
Door Ink
#1706
het is dus dood normaal dat ze grommen
Al zijn er boeken mee volgeschreven ... in huize Ink wordt NIET gegromd ... en zEker niet naar Ink.
Zal effe lekker worden ...
Laatst gewijzigd door Ink op ma 28 jul 2003, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Paul_Barte
#1707

Als zijn er boeken mee volgeschreven ... in huize Ink wordt NIET gegromd ... en zEker niet naar Ink.
Zal effe lekker worden ...
;D ;D ;D ;D ;D
In huize Barte dus ook niet....en oh wee....wie het durft uit te testen ;)
Door jeanne
#1708

;D ;D ;D ;D ;D
In huize Barte dus ook niet....en oh wee....wie het durft uit te testen  ;)
Heb wel de kids goed verteld dat ze NIET aan het bot mogen komen als Freule ligt te knagen, je weet maar nooit ???
Ik denk dat ze gewoon wat bezitterig is op dat moment... ???
Door Jolly
#1709
in huize jolly ook niet naar jolly, of het nou chasey of de jackrussel dames zijn, als ik het niet vertrouw is het hier en laat los. Ze kijken me dan altijd aan van ships nee he gaat ze weer, meestal kijk ik dan ff hoe en wat is het voor de jack dames lang genoeg geweest dan klaar, maar meestal smeer ik er nog ff wat extra's op dus misschien komen ze het daarom wel brengen en meteen los laten
Door Nelly
#1710
Hier is er dus maar één die gromt. En dat ben ik... af en toe :D. En dan is zelfs Thei stil... ;D
Door sylvia
#1711
Hier is er dus maar één die gromt. En dat ben ik... af en toe :D. En dan is zelfs Thei stil... ;D
ik geloof het :o
Door Astrid
#1713
Hoi Jeanne

misschien slim om deze opmerking op Yalla te zetten kijken wat voor reacties er komen. Ik vind het dus ook ECHT NIET kunnen dat een hond naar de baas gromt (of hij ziet jou misschien niet als baas???) en "gewoon bezitterig" hoort er in mijn ogen ook echt niet bij.

groetjes Astrid
Door jeanne
#1714
Nou, ze gromt dan wel, maar ik pak het gewoon af hoor! No problem. ;D
Maar ik bedoel tegenover de kids, heb ze dus duidelijk gemaakt dat ze Freule niet mogen storen als ze aan een bot zit te knagen! Je weet maar nooit..... :-/
Door oebaya
#1715
De discussie over of ze wel of niet mogen grommen, staat al op Yalla, ga maar even kijken.
Door Femke
#1716

;D ;D ;D ;D ;D
In huize Barte dus ook niet....en oh wee....wie het durft uit te testen  ;)


jajajajajaja mag ik testen?????
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door