Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Pattie
#170414
Hoi Iedereen..!! Jullie hebben me overtuig hoor ik wil mn hond ook vers voer gaan geven.. Hij krijgt nu gewoon brokken van Nature's best en savonds vlees van rodi of gewoon een blikje maar wat jullie je honden te eten geven vind ik veel leuker om te doen..!! Kunnen jullie me wat tips en informatie geven hoe ik ermee zou kunnen beginnen??

Hartstikke bedankt..!!

Groetjes patricia
Door Pattie
#170415
Goed jongens ik heb weer niet verder gekeken..!! Ik heb al wat gevonden..!!
Door Peet
#170416
Hai Patricia,

Goed plan van je, en welkom hier.
De beste tip die ik je kan geven is hier eerst even rustig rond te lezen. Die Rodi is al een prima begin, maar onder de sectie Kant-en-Klaar vind je nog veel meer complete versvoeders. Dat is het handigste om mee te beginnen. Eventueel kan je dan later rustig beginnen met af en toe een keertje Barf, gewoon uitproberen.
Groetjes!
Door Pattie
#170418
Hoi hoi..!! Ja bedankt voor je reactie. Ik zat wat op het forum te lezen en werd zo enthousiast zonder verder te kijken natuurlijk..!! Dat ga ik eerst maar eens even doen..!!

groetjes patricia
Door karray
#170981
Pattie schreef: Hoi hoi..!! Ja bedankt voor je reactie. Ik zat wat op het forum te lezen en werd zo enthousiast zonder verder te kijken natuurlijk..!! Dat ga ik eerst maar eens even doen..!!

groetjes patricia
Het is al geweldig dat je zo enthousiast ben ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door